funko fusion

MMORPG Midgard Role Play - Gothic Multiplayer

T

Teos

Gość
vrmm.png

Korzenie Midgard Role Play sięgają dawnej platformy GMP, w której mieliśmy takie same założenia co i teraz. Stworzyć projekt, który nie będzie odstawał klimatem od pierwszych części gier Gothic. Jako wielcy fani gatunku i samej serii, wraz z bagażem doświadczeń w dziedzinie Role Play - stajemy naprzeciwko graczy, by trafić jak na razie do niszowej grupy odbiorców. Midgard skupia doświadczonych ludzi, którzy wiedzą jak grać i jak wczuwać się w role, jak poczuć klimat świata Gothic. Jesteśmy rygorystyczni - by zagrać na naszym serwerze, każdy użytkownik musi przejść przez system weryfikacji. Każda nowo powstała organizacja, musi zostać sprawdzona i przetestowana w warunkach serwerowych. To nie jest miejsce do niedzielnych graczy, którzy zabijają swój czas, przez pseudo granie i skakanie po mapie. Jesteśmy także wyrozumiali, cytując tu Fiska "ręka rękę myje (...) tak to działa", staramy się być uczciwi co do każdej persony. Traktujemy wszystkich równo, ale sprawiedliwe, jednak liczymy się z wyjątkami. To nie jest projekt, który powstaje dla rządzenia, czy dla chęci zysków. Na naszej platformie nie znajdziecie uporczywych reklam, prób zarobienia na Was, kont premium. By grać na naszym serwerze, wystarczy stworzyć kartę swojej postaci i czekać na akceptację.

Wiemy, że instalując na naszym serwerze White Listę, blokujemy drastyczny skok graczy, którzy zachłyśnięci technologią, zaczną u nas grać. Choć wolimy wiedzieć kto gra na naszym serwerze, aby łatwiej było egzekwować prawo i wejście na serwer na nowej postaci nie było bolączką, a swoistą nagrodą za dobrze wykonaną pracę. Stawiamy na jakość, nie na ilość. Z początku, gdy platforma GMP:A ujrzała światło dzienne, dostaliśmy wachlarz narzędzi i nadziei, na dobrą grę RP. Jako gracze, którzy nie mogli znaleźć swojego azylu w świecie Role Play, stworzyliśmy własny.

Gdy ruszyliśmy po raz pierwszy, nasze ambicje nie sięgały daleko. Mieliśmy zamiar stworzyć coś skromnego, własnymi siłami, na niewielkie sesje RP. Choć efekt był marny, nie zawiesiliśmy prac, a sam Midgard, który przeszedł przez ogień braku zainteresowania, przez hacki, aż po problemy finansowe - nadal robimy swoje i chcemy stworzyć coś naprawdę dobrego.

Nasz Gamemod był pisany od nowa trzy razy. Zdajemy sobie sprawę, że to właśnie on przeciąga prace w nieskończoność. Najpierw był prymitywny skrypt, który miał pozwalać na grę RP, bez gospodarki, a własnie sama gra miała napędzać machiny serwera. To nie wystarcza w dzisiejszych czasach, gdy o wiele bardziej rozwinięte platformy RP, nabijają licznik zaufanych i dobrych graczy RP. Nie chcemy stawać się prekursorami, chcemy tylko naprawdę dobrej gry RP z czasów, gdy w modzie było rozpisywanie się w /ja i /do, a klimat na serwerze był ważniejszy od statusu społecznego.

Gamemod jest już w finalnej fazie, po zmianie skryptera, który wie co robi, a motywuje go możliwość sprawdzenia się jak i inne dobra. Chcemy uchylić rąbka tajemnicy. Nie chcemy pisać wszystkiego, by nasza mikro społeczność, miała małą niespodziankę przy wejściu na serwer.

Poza znanymi wszystkim systemami jak:

- systemy RP (/ja /do /k /s - które zmieniają odcień zależnie od odległości).
- system zbieractwa (w lesie i na obszarach niezurbanizowanych).
- system grania na instrumentach (na klawiaturze numerycznej).
- system logowania/rejestracji i White lista.
- system NPC (raczej go nie użyjemy).
- Payday (losowe paczki, odbierane w danym miejscu na mapie, zależne). od statusu w społeczeństwie Gothic).
- system górnictwa, wyrobu bagiennych skrętów i prymitywne gotowanie.
- system animacji.
- zapis ekwipunku.
- system bram.
- zmodyfikowana mapa na potrzeby serwera.

Nowe:

- system zmiany wyglądu (głowy i torsy, zostały pogrupowany na daną karnacje).
- plac wymian jako magazyn, w którym kupujemy przedmioty.
- system zmęczenia (podczas pracy, pasek życia zaczyna się kurczyć).
- system odpoczynku. (sprawdzimy w grze, czy warto go wprowadzać)
- system gildii.
- zbalansowane konta graczy (każda postać ma identyczne współczynniki, zbroja, broń i RP - zależą od siły postaci - wyjątkiem są magowie, którzy posiadają mane).
- innowacyjny system poznania.
- WB.

W produkcji:

- ulepszony panel admina.
- zwiększenie wachlarza animacji.
- moby (pojawią się po starcie projektu).
- /pomoc.
- "bank" organizacji.
- końcowa optymalizacja.

Jak widać, nie zostało nam zbyt wiele do faktycznego startu. Dziękujemy stałym użytkownikom, którzy wspierają nasz serwer i zachęcamy do odwiedzenia:

http://www.midgard-roleplay.pl


Administracja Midgard Role Play
 
Back
Do góry