funko fusion

Metro Last Light Redux - problem z wydajnością

Po uruchomieniu Metro Redux (zarówno 33 oraz LL) gra mocno się zacina. Niezależnie od wybranych ustawień graficznych problem jest identyczny (zaawansowany PhysX wyłączony). Wyczytałem, że problemem jest directx 11, a przy uruchomieniu gry z pomocą dx9 powinno być ok. W celu zmiany wersji dx na dx9 należy w pliku "user" zmienić "r_api 2" na "r_api 0".
Wtedy pojawia się problem. Gdy gra powinna uruchamiać się z pomocą dx9 nie uruchamia się wcale.

Grafika: GeForce 1060 6gb
Procesor: AMD Phenom 955 4x3.2 (Ale kręcony na 3.6)
RAM: 12gb ddr3
 
Jak dokładniej gra się zachowuje? Utrzymuje pewną ilość FPS, ale momentami gubi klatki? Czy po prostu masz mało FPS przez całą grę?
Stawiam na procesor, szykowałbym się na jego wymianę.

PS: DX9 w Metro Redux nie jest oficjalnie dostępny, więc musisz się liczyć z tym, że na tej wersji DX gra może po prostu nie zadziałać.
 
Ostatnia edycja:
Back
Do góry