funko fusion

Strzelanki Menu polowa dokladnie

Status
Zamknięty.
S

Skull3D

Gość
Cześć
mam menu
kod:
Kod:
public WyswietlSkillMenu(id) {
	new MenuBody[1023], len, keys;
	
	len = format(MenuBody, 1022, "\w[\yExpMod\w]\r Uzyj Skilla ^nby Diablix edited Skull3D^n");
	len += format(MenuBody[len], 1022-len, "^n\r1. \yZlodziej \w[%sUzyj\w]",Uzyl[id][0] >= 1 ? "\d" : "\r");
	len += format(MenuBody[len], 1022-len, "^n\r2. \yZamrozenie \w[%sUzyj\w]",Uzyl[id][1] >= 1 ? "\d" : "\r");
	len += format(MenuBody[len], 1022-len, "^n\r3. \yNiewidzialnosc \w[%sUzyj\w]", Uzyl[id][2] >= 1 ? "\d" : "\r");
	len += format(MenuBody[len], 1022-len, "^n\r4. \yApteczka \w[\r75hp\w] \w[%sUzyj\w]",Uzyl[id][3] >= 1 ? "\d" : "\r");
	len += format(MenuBody[len], 1022-len, "^n\r5. \yZoom w kazdej broni \w[%sDostepne\w] Klawisz F",Skill[id][7] >= 1 ? "\d" : "\w", Skill[id][7] ? "\r Tak" : "\d Nie");
	len += format(MenuBody[len], 1022-len, "^n\r6. \yOdrodzenie \w[%sUzyj\w]",Uzyl[id][4] >= 1 ? "\d" : "\r");
	len += format(MenuBody[len], 1022-len, "^n\r7. \yKula Ognia \w[%sUzyj\w]",Uzyl[id][5] >= 1 ? "\d" : "\r");
	len += format(MenuBody[len], 1022-len, "^n\r8. \yNacpanie \w[%sUzyj\w]",Uzyl[id][6] >= 1 ? "\d" : "\r");
	
	len += format(MenuBody[len], 1022-len, "^n^n\r0. \yWyjscie");
	
	keys = ( 1<<4 | 1<<8 | 1<<9 );
	
	keys |= ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<5 | 1<<6 );
	
	show_menu(id, keys, MenuBody, -1, "SkillMenu");
}

public handleSkillMenu( id, key ){
	switch(key + 1){
		case 1:{
			Podjebywacz(id);
			WyswietlSkillMenu(id);
		}
		case 2:{
			FreezeTarget(id);
			WyswietlSkillMenu(id);
		}
		case 3:{
			doStealth(id);
			WyswietlSkillMenu(id);
		}
		case 4:{
			uzyjApteczki(id);
			WyswietlSkillMenu(id);
		}
		case 5:{
			cmdZoom(id);
			WyswietlSkillMenu(id);
		}
		case 6:{
			randomRespawn(id);
			WyswietlSkillMenu(id);
		}
		case 7:{
			kula(id);
			WyswietlSkillMenu(id);
		}
		case 8:{
			Najebanie(id);
			WyswietlSkillMenu(id);
		}
		case 9:{
			WyswietlSkillMenu(id);
		}
	}
	return 1;
}


I mam tak zwana tylko polowe menu i jak nacisne 3 to sie pokazuje cale ale jak nacisne inny klawisz to znika ss dam jak bedzie potrzebne + jak do tego dorobić opcje dalej
Plusa dam jak ktoś powie jak bo nie mam żadnego plusa obok posta
 
try:
Kod:
public WyswietlSkillMenu(id) {
	new MenuBody[1023], len = 0;
	   
	len += format(MenuBody, 1022, "\w[\yExpMod\w]\r Uzyj Skilla ^nby Diablix edited Skull3D^n");
	len += format(MenuBody[len], 1022-len, "^n\r1. \yZlodziej \w[%sUzyj\w]",Uzyl[id][0] >= 1? "\d": "\r");
	len += format(MenuBody[len], 1022-len, "^n\r2. \yZamrozenie \w[%sUzyj\w]",Uzyl[id][1] >= 1? "\d": "\r");
	len += format(MenuBody[len], 1022-len, "^n\r3. \yNiewidzialnosc \w[%sUzyj\w]", Uzyl[id][2] >= 1? "\d": "\r");
	len += format(MenuBody[len], 1022-len, "^n\r4. \yApteczka \w[\r75hp\w] \w[%sUzyj\w]",Uzyl[id][3] >= 1? "\d": "\r");
	len += format(MenuBody[len], 1022-len, "^n\r5. \yZoom w kazdej broni \w[%sDostepne\w] Klawisz F",Skill[id][7] >= 1? "\d": "\w", Skill[id][7]? "\r Tak": "\d Nie");
	len += format(MenuBody[len], 1022-len, "^n\r6. \yOdrodzenie \w[%sUzyj\w]",Uzyl[id][4] >= 1? "\d": "\r");
	len += format(MenuBody[len], 1022-len, "^n\r7. \yKula Ognia \w[%sUzyj\w]",Uzyl[id][5] >= 1? "\d": "\r");
	len += format(MenuBody[len], 1022-len, "^n\r8. \yNacpanie \w[%sUzyj\w]",Uzyl[id][6] >= 1? "\d": "\r");
	   
	len += format(MenuBody[len], 1022-len, "^n^n\r0. \yWyjscie");
	  
	show_menu(id, (1<<0|1<<1|1<<2|1<<3|1<<4|1<<5|1<<6|1<<7|1<<8|1<<9), MenuBody, -1, "SkillMenu");
}

public handleSkillMenu(id, key)
{
	switch(key+1)
	{
		case 1:
		{
			Podjebywacz(id);
			WyswietlSkillMenu(id);
		}
		case 2:{
			FreezeTarget(id);
			WyswietlSkillMenu(id);
		}
		case 3:{
			doStealth(id);
			WyswietlSkillMenu(id);
		}
		case 4:{
			uzyjApteczki(id);
			WyswietlSkillMenu(id);
		}
		case 5:{
			cmdZoom(id);
			WyswietlSkillMenu(id);
		}
		case 6:{
			randomRespawn(id);
			WyswietlSkillMenu(id);
		}
		case 7:{
			kula(id);
			WyswietlSkillMenu(id);
		}
		case 8:{
			Najebanie(id);
			WyswietlSkillMenu(id);
		}
		case 9:{
			WyswietlSkillMenu(id);
		}
	}
}
 
Wiadomość wygenerowana przez Kid Mod,a.

Ten temat został zamknięty przez: oMISIUo
Powód zamknięcia: Raczej problem został rozwiązany. //Close


Z pozdrowieniami,
Administracja Działu AMXX.
 
Status
Zamknięty.
Back
Do góry