funko fusion

Strzelanki Mann Co. versus Machines - MvM

  • Thread starter Thread starter GamSlavZombie
  • Rozpoczęty Rozpoczęty
G

GamSlavZombie

Gość
(Poradnik będzie ciągle aktualizowany)

"Mann Co. vs Machines - Mancypedia, czyli jak grać na MvM."

Spis Treści:
1. Role w "MvM"


Słowniczek:
1. Candies - tak nazywane są kapsułki wybuchowe Demomana.

1. Role na "MvM":
Tank - Czyli najzwyklejsze w świecie ciężkie mięso, które będzie chroniło nasze dupska przed wrogami. A zatem, jedynym i najlepszym tankiem w TF 2 jest Gruby, który posiada bodajże największą ilość HP, a jego nieodłączną częścia uzbrojenia jest oczywiście Minigun, potocznie nazywany przez moją osobę: Dzieckiem Mordoru. Zadaniem Grubego w tym trybie jest zablokowanie dostępu maszyn do innych członków ekipy. Osoba, która gra na roli Tanka, musi posiadać chociaż lekkie doświadczenie z Grubym, ponieważ jeden nieumyślny błąd i twoja drużyna może być mokrą, czerwoną papką a nie przyjaciółmi. Najważniejszymi jednak przeciwnikami do eliminacji są Olbrzymy, czyli maszyny, które są większe i silniejsze. One mogą narobić naprawdę dużego zamieszania, dlatego kiedy się pojawią, lecą na pierwszy ogień. Jednak jest jedno "ale". Sterujący Grubym musi dobrze wybierać, dlatego, że np. Giant Pyro może spalić ciebie szybko, a Demoman zbombardować "candies"1*. Dla Tanka dobrym pomocnikiem mógłby być Żołnierz, ale nie musi.

Support - Osoba, która będzie cię leczyła albo dostarczała ammo. A więc mam tutaj na myśli Medyka, który jest jednym i jedynym w swoim rodzaju bratem dla Grubego lub Soldiera. Na temat Medyka będę mówił krótko. Ma leczyć i się samemu tez chronić za Grubym albo Soldem, lub po dostarczać ammo Zaszczepiaczem, ale jednak polecam to podstawowy Medigun. Pomocny jest też Spy, który pod niewidzialnością zabijałby saperami.

Money Collector - Osoba, która ma za zadanie zbierać pieniądze dla drużyny i w tym samym czasie wycofać się z pola bitwy pomagając grupie. Najlepszą klasą do tej roli jest Skaut, który posiada swoją zawrotność i szybkość, która pomaga nam w zdobyciu potrzebnej do ulepszeń fortuny. Najlepszym rozwiązaniem dla Skauta jest posiadanie podstawowej dubeltówki, Kryt-o-Coli i broni do walki wręcz, która szybko zniszczy cel lub da nam apteczkę (mam tu na myśli Candy Cane, czyli Cukrową Laskę).

Distance Support - Do tej roli polecam Snajpera albo Inżyniera, którzy dobrze się sprawują na pozycji DS. Ten typ supportu wykorzystuje atak, a nie obronę. Mają oni za zadanie niszczyć maszyny na odległość, nie zbliżając się do nich. Podstawowym ulepszeniem dla Inżyniera jest natychmiastowe rozbudowywanie maszyn. Pozwala mu to na rozbudowanie swoich zabawek na ostatni poziom. Przydatna tutaj będzie też umiejętność wybudowania dodatkowego działka strażniczego, czyli mini-działka. Te oto maszyny mają za zadanie zatrzymać nadchodzenie przeciwników. Teraz omówmy snajpera i jego karabin snajperski. Dla niego polecam zakupić do manierki natychmiastowe krytyki, które pomogą nam zniszczyć szybko nadchodzące maszyny. Do grania Snajperem na trybie MvM potrzeba niebywałego doświadczenia, aby zadawać same Heads, a nie strzelać zbędnie w Body. Dobrą snajperką byłby jego podstawowy karabin snajperski albo Machina.

Attacker - Czyli inne wszystkie inne klasy niewymienione powyżej, które mają za zadanie po prostu niszczyć przeciwników.
 
Back
Do góry