funko fusion

Strzelanki KARMA - gra z klimatem!

H

Hirutaro

Gość
Cześć wszystkim, Hiru przez pewien czas był martwy. Jednak czas ten poświęcił na przygotowanie czegoś miłego.
Entuzjastom II Wojny Światowej na pewno się spodoba.

http://www.joymax.com/karma/

KARMA - gra developowana przez JOYMAX.
Tematyka dotyczy II Wojny Światowej.
Przedstawiam swój filmik z gry, użycie broni podstawowej STG-44 i drobny bonusik. Jednocześnie jak zwykle możecie zasugerować jakie zmiany mógłbym wprowadzić w filmie itd.
[youtube2]http://www.youtube.com/watch?v=Oln2mvI0IQQ[/youtube2]
@EDIT
Kolory w grze są trochę bardziej przygaszone, żywe kolory na filmie są efektem edycji!


Teraz opiszę Wam moje odczucia co do gry:

a)Co mi się podoba:
-żeby grać dobrze, wcale nie potrzeba wydawać na grę pieniędzy, choć takie opcje są możliwe, mamy za to dodatkowe bronie, jakieś dodatki itd.
-dużo broni,
-możemy kupić sobie postać - postacie są dostępne zarówno dla Niemiec jak i aliantów, przy czym na serwerach zwykle zaznaczona jest opcja dająca możliwość gry alianckim bohaterem w drużynie niemieckiej i na odwrót (to ma znaczenie, o tym w punkcie niżej),
-nasze postacie mają swoje umiejętności, każdą kupioną postać rozwijamy osobno za tzw. skill points - umiejętnością może być lepsza kontrola broni, lepsze celowanie, mniejszy odrzut itd.
-killstreaki! (To też związane z umiejętnościami postaci.) Zależnie od postaci mamy do wyboru wezwanie zwiadu (seria 3 zabójstw), oraz wezwanie nalotu bombowego (seria 4 zabójstw) o innych killstreakach nic mi nie wiadomo. Być może są tylko dwa, ale to też taki miły smaczek gry, przy czym taki killstreak możemy wezwać tylko RAZ w ciągu jednego respawnu, a więc dla przykładu, jeśli zabijemy 4 wrogów i wezwiemy nalot, przy 8 zabójstwach już go nie możemy wezwać,
-kilka trybów gry: team deathmatch (wygrywa drużyna osiągająca ustalony próg zabójstw lub po skończeniu się czasu, mająca więcej zabić na koncie), deathmatch (podkładanie bomby, gra może zakończyć się remisem), prisoner of war (dosyć ciekawy tryb, w nim zabijamy przeciwnika, ale ... zabici przeciwnicy nie mogą się odradzać dopóki nie zostanie zabita osoba, która ich zabiła. Runda kończy się wraz z zabiciem wszystkich z drużyny przeciwnej, rund jest zazwyczaj kilka), annihilation no pvp (tryb gry w którym naszym zadaniem jest zabijanie zombiaków, mamy dwie drużyny, ta która pierwsza zabije ich ustaloną ilość wygrywa), FFA (standard, każdy na każdego, najlepszy wygrywa).
-możliwe jest wykonanie szybkiego ataku nożem i rzutu granatem (powiem, że aby poczuć się jak w battlefieldzie ustawiłem sobie go na kółko myszy, a granat pod F),
-możemy się podleczyć lekarstwem w butelce (hihi), ma ono dwa ładunki,
-jeśli zostaniemy trafieni, automatycznie regeneruje się nam pewna część przyjętych obrażeń, nie umiem dokładnie tego dokładnie wyjaśnić.
-złote bronie, czarne bronie, bronie z kamuflażem, niczym się właściwie nie różnią od swoich zwykłych odpowiedników, ale można je kupić na wyższym poziomie i trochę poszpanować.
-dostajemy doświadczenie za zabójstwo, asystę, wezwanie streaka, combosy z killów,
-doświadczenie jest różne w różnych trybach gry w team deatchmatchu mniej, w demolition więcej.
-gra pokazuje nam ilu wrogów zabiliśmy po każdym killu (co osobiście bardzo lubię), do tego nasza postać mówi po niemiecku lub rosyjsku przy wielu akcjach.

b)To czego nie lubię:
-mordercze laggi, czasem nawiedzają serwer i mogą trwać nawet przez minutę lub więcej, wtedy przeciwnicy teleportują się jak szaleni, można do nich strzelać i strzelać albo uciekać z dala od nich, po takim laggu zazwyczaj giniemy ew. przy szczęściu zabijamy kogoś,
-nie lubię trybu gry demolition, jest po prostu taki sobie,
-mapy są czasem za małe,
-bronie z poza okresu IIWŚ np. m4a1, m16a2, AWP, AK47 (to jeszcze by uszło), troszeczkę psuje to klimat rozgrywki, rzecz jasna mogą je zakupić osoby z walutą premium (w grze tzw. Silki),
-noszenie dwóch broni, można być snajperem i regularnym żołnierzem jednocześnie,
-klasę definiuje posiadana broń,
-nie można przymierzać pistoletem,
-tankerzy! Czasem można władować w nich pół magazynka i nic! (Tutaj jest chyba jakiś bonus do obrony jeśli zaliczymy kilka śmierci pod rząd). Nie rozumiem po co nagradzać tych, którzy padają...
-wydaje mi się, że nie ma możliwości kicka bezpośrednio w grze,
-moim zdaniem streaki powinny być wyłączone w trybie demolition, psują zabawę.

Pytania co do gry proszę zadawać w tym temacie :)
 
Matti napisał:
Bardzo lubię klimat II WŚ bo nie było setek tysięcy perków i innych dodatków ;s.
Mam pytanie tylko, serwery są na podobnej zasadzie co warrock czy combat arms?

Serwery stawiają gracze i wydaje mi się, że host ma wpływ na pingi (kiedy wychodzi pojawia się komunikat o zmienianiu hosta).
Nie jestem tego w 100% pewny.
 
Nie koniecznie od razu trzeba grę nazywać ca2. Jest podobna pod względem ciekawie oprawionych graficznie spree jednak da się odczuć nawet po filmiku dość ciekawy klimat gry. Ja oczywiście pozostaję fanem ET jednak jak czas i chęci pozwolą przetestuję i ten tytuł.
 
Wydaje mi się że Karma jest grą w systemie peer2peer czyli jak WarRock.

Choć ogólnie twórcy za bardzo z jej rozwojem się nie śpieszą, mało update w nie jest.
I to nie za bardzo klimat II WŚ, bo fabuła mówi o przeciagnięciu się wojny i jest mix broni współczesnej oraz przedwojennej.

Ale jak ktoś w to gra, to możnna sobię sygnę walnąć tutaj:
http://karma-online.pl/
 
Węgorz Grzegorz napisał:
Wydaje mi się że Karma jest grą w systemie peer2peer czyli jak WarRock.

Choć ogólnie twórcy za bardzo z jej rozwojem się nie śpieszą, mało update w nie jest.
I to nie za bardzo klimat II WŚ, bo fabuła mówi o przeciagnięciu się wojny i jest mix broni współczesnej oraz przedwojennej.

Ale jak ktoś w to gra, to możnna sobię sygnę walnąć tutaj:
http://karma-online.pl/

Żeby być dobrym płacić nie trzeba.
Jak kręciłem filmik to był jeden update, jakaś paczka fixów weszła.
Właśnie te bronie najbardziej psują cały efekt.
 
Back
Do góry