funko fusion

MOBA [Info]Nowy patch Nautilus

  • Thread starter Thread starter d3v
  • Rozpoczęty Rozpoczęty
D

d3v

Gość
Nowe skórki w sklepie

Łamaczka Serc Vayne
Podziemny Nautilus
Nautilus z Otchłani

PVP.net v1.54

Drużynowa walka z SI
Do listy botów dodano Ziggsa, Mastera Yi, Nasusa, Ezreala i Nidalee
Gracze mogą teraz używać wielu początkujących botów w grach niestandardowych
Obserwator
Zakupy ważnych przedmiotów będą teraz wyszczególniane na tablicy wyników
Drużyny rankingowe
Historię rozgrywek i statystyki końcowe meczów można teraz zobaczyć w profilu drużyny
Ogólnie
PVP.net będzie generować 8-sekundową przerwę przed powrotem do kolejki, jeśli ktoś ucieknie z ekranu wyboru bohatera

League of Legends v1.0.0.134
Nautilus, Tytan Głębin

Powalający Cios (bierna) – podstawowy atak Nautilusa, który zadaje dodatkowe obrażenia fizyczne i na krótko unieruchamia cel. Aby ponownie zadać Powalający Cios temu samemu przeciwnikowi, trzeba odczekać 12 sekund.
Zakotwiczenie - Nautilus rzuca swoją kotwicą. Jeśli trafi przeciwnika, przyciągnie cel do siebie i siebie do celu. Jeśli trafi w element terenu, przyciągnie się do niego, a czas odnowienia zostanie skrócony.
Gniew Tytana - Nautilus otacza się osłoną, która pochłania dodatkowe obrażenia w oparciu o maksymalną liczbę jego punktów zdrowia. Gdy tarcza jest aktywna, Nautilus zadaje otaczającym go przeciwnikom obrażenia w czasie.
Prąd Morski - Nautilus uderza w ziemię, co powoduje powstanie fali uderzeniowej. Każda fala zadaje obrażenia i spowalnia przeciwników. Efekt spowolnienia po pewnym czasie zanika. Każda kolejna fala, która trafi w cel, zadaje coraz mniejsze obrażenia.
Bomba Głębinowa (superumiejętność) – Nautilus wypuszcza ładunek głębinowy w kierunku celu, który przyspiesza. Ładunek powala wszystkich napotkanych przeciwników i eksploduje po dotarciu do celu, wyrzucając go w powietrze.

Ahri

Widmowa Szarża
Wskaźnik superumiejętności sojuszników będzie teraz zielony do momentu zużycia wszystkich 3 ładunków
Czas odnowienia między ładunkami wydłużono z 0,75 do 1 sekundy
Czas odnawiania wydłużono z 90/80/70 do 110/95/80 sek.

Alistar

Koszt many Zmiażdżenia zmniejszono z 80/90/100/110/120 do 70/80/90/100/110 pkt.
Koszt many Z Byka zmniejszono z 70/85/100/115/130 do 70/80/90/100/110
Koszt many Triumfalnego Ryku zwiększono z 20/30/40/50/60 do 20/35/50/65/80 pkt.

Cassiopeia

Naprawiono błąd, który sprawiał, że spowolnienie Miazmatu nie kumulowało się z innymi spowolnieniami w grze
Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa skuteczność Trującego Wybuchu o 0,8 a nie 0,9 pkt.
Obrażenia zadawane przez Podwójny Kieł zmniejszono z 60/95/130/165/200 do 50/85/120/155/190 pkt.

Gangplank

Koszt many Paktujemy? zwiększono z 40/45/50/55/60 do 50/55/60/65/70 pkt.
Zasięg Podnieś Morale zmniejszono z 1500 do 1200

Heimerdinger

Naprawiono błąd, który sprawiał, że Działka Rozwojowe H-28G przeżywały śmierć Heimerdingera, jeśli ktoś się do nich teleportował

Irelia

Wskaźnik superumiejętności sojuszników będzie teraz zielony do momentu zużycia wszystkich 4 ładunków Transcendentalnych Ostrzy

Kennen

Czas odnowienia Grzmiącego Shurikena zwiększono z 7/6/5/4/3 do 8/7/6/5/4 sek.

Maokai

Wskaźnik superumiejętności sojuszników stanie się teraz szary tuż po rzuceniu Wiru Zemsty

Nunu

Naprawiono błąd, który sprawiał, że spowolnienie Zera Bezwzględnego nie zapewniało asyst

Rammus

Premię do odporności na magię przy Kuli Obronnej zmniejszono z 50/75/100/125/150 do 40/60/80/100/120 pkt.

Riven

Wskaźnik superumiejętności u sojuszników będzie teraz zielony do momentu zużycia fali uderzeniowej

Ryze

Przeciążenie zadaje dodatkowe obrażenia w wysokości 7,5%, a nie 8% many

Shen

Uderzenie Ki
Obrażenia zwiększono z 10-95 (+8% premii do zdrowia) do 10-112 (+10% premii do zdrowia)
Czas odnowienia skraca się teraz o 1,5 sekundy za każdy atak Shena, a nie o 2 sekundy, ilekroć zostanie zaatakowany
Shen odnawia teraz 10/20/30 pkt. energii za każde Uderzenie Ki
Obrażenia skalują się teraz poprawnie ze wszystkimi źródłami premii do zdrowia (runy dające zdrowie procentowo, specjalizacja „Niepowstrzymany”)
Do Uderzenia Ki dodano licznik czasu odnowienia (jak w przypadku Krótkiego Lontu Ziggsa)
Migbłystalne Ostrze
Koszt energii zmieniono z 70/65/60/55/50 do 60 pkt.
Obrażenia zmieniono z 70/105/140/175/210 (+0,75 mocy umiejętności) do 60/105/150/195/240 (+0,6 mocy umiejętności) pkt.
Uzdrowienie zmieniono z 18/26/34/42/50 do 6/10/14/18/22 (+2% maksymalnego zdrowia Shena) pkt.
Jeśli Migbłystalne Ostrze zabije wroga, przywróci Shenowi 33% normalnej ilości zdrowia
Sojuszników uzdrawiają teraz zaklęcia, powodujące obrażenia, a nie tylko ataki (Migbłystalne Ostrze nie może uruchomić się samo)
Finta
Czas trwania wydłużono z 2,5 do 3 sekund
Koszt energii zmniejszono z 45 do 40 pkt.
Wytrzymałość tarczy zmieniono z 50/100/150/200/250 (+0,75 mocy umiejętności) do 70/120/170/220/270 (+0,6 mocy umiejętności) pkt.
Kiedy Finta jest aktywna, każdy atak obniża czas odnowienia Uderzenia Ki o 3, a nie 1,5 sekundy
Bieg przez Cienie
Czas odnowienia skrócono z 10 do 10/9.5/9/8.5/8 sek.
Koszt energii zwiększono ze 120/115/110/105/100 do 120 pkt.
Teraz przywraca 40 pkt. energii za każdego trafionego bohatera (a nie 50 pkt. energii w przypadku trafieniu choć jednego)
Zadaje teraz 50/85/120/155/190 (+0,5 mocy umiejętności) pkt. obrażeń bohaterom
Długość trwania prowokacji zmieniono z 0,7/0,9/1,5/1,75/2 do 1,5 sekundy
Bieg przez Cienie zapewnia teraz Shenowi 50% redukcji obrażeń fizycznych, zadawanych mu przez sprowokowane cele
Wsparcie
Czas koncentracji wydłużono z 2,5 do 3 sekund
Czas trwania osłony skrócono z 7,5 do 5 sek.
Wytrzymałość tarczy zwiększono z 200/475/750 do 250/550/850

Shyvana

Naprawiono błąd, który sprawiał, że Ognisty Podmuch osłabiał pancerz stworów odpornych na osłabienia (Smok, Baron Nashor)
Wskaźnik superumiejętności u sojuszników będzie teraz stawał się szary od razu po użyciu Smoczego Ataku

Sona

Obrażenia Akordu Potęgi zmieniono z 14+9 na poziom do 10 na poziom
Aurę obrażeń od ataku oraz mocy umiejętności Hymnu Odwagi zmieniono z 8/11/14/17/20 do 4/8/12/16/20 pkt.
Aurę wzmacniającą pancerz oraz odporność na magię Arii Wytrwałości zmieniono z 7/9/11/13/15do 4/6/9/12/15 pkt.
Aurę przyspieszenia Pieśni Prędkości zmieniono z 4/8/12/16/20 do 8/11/14/17/20

Soraka

Poprawiono podstawowy atak Soraki - reaguje teraz szybciej
Koszt many Deszczu Gwiazd zmieniono z 35/40/45/50/55 do 20/30/40/50/60 pkt.
Koszt many Astralnego Błogosławieństwa zmieniono z 90/110/130/150/170 do 80/110/140/170/200 pkt.
Natchnienie
Nie działa już na Sorakę w przypadku rzucenia na sojusznika i nie można go rzucić na siebie
Ilość przywróconej many zwiększono z 25/50/75/100/125 do 40/80/120/160/200 pkt.

Talon

Wskaźnik superumiejętności u sojuszników będzie teraz stawał się szary od razu po użyciu Napaści z Cienia

Vladimir

Obrażenia Krwiożerczego Paktu skalują się teraz poprawnie ze wszystkimi źródłami premii do zdrowia (runy dające zdrowie procentowo, specjalizacja „Niepowstrzymany”)
Zmniejszono procentowe obrażenia od Hemoplagi z 14% do 12%
Premię do uzdrowienia od Przypływów Krwi zmieniono z 8% do 4/5/6/7/8%

Volibear

Naprawiono błąd, który sprawiał, że zmniejszał prędkość ruchu stwora do 0

Warwick

Wieczne Pragnienie zadaje teraz 3-16 pkt. obrażeń magicznych na ładunek i przywraca tyle samo zdrowia
Obrażenia Bezkresnej Niewoli zmieniono z 200/300/400 (+1,67 całkowitych obrażeń od ataku) do 250/335/420 (+2,0 dodatkowych obrażeń od ataku)
Bazową prędkość ataku zwiększono z 0,644 do 0,679

Wukong

Wskaźnik superumiejętności u sojuszników będzie teraz stawał się szary od razu po użyciu Cyklonu
Naprawiono błąd, który sprawiał, że Miażdżący Cios osłabiał pancerz stworów odpornych na osłabienia (Smok, Baron Nashor)

Xerath

Wskaźnik superumiejętności u sojuszników będzie teraz zielony do momentu zużycia wszystkich 3 ładunków Ezoterycznego Ostrzału

Zilean

Naprawiono błąd Chronoskoku, który sprawiał, że klon nie umierał ze starości, dzięki czemu mógł istnieć do momentu, gdy go zabito

Przedmioty

Totemy Widzenia i Totemy Wizji mają teraz 0,5 sek. czas odnowienia
Rewolwer Hextech daje 12, a nie 15% wampiryzmu zaklęć

Ogólnie

Informacja o rozłączeniu zostanie przekazana drużynie przeciwnej, tylko jeśli gracz rozłączy się i nie połączy ponownie w ciągu 5 minut. Sojusznicy wciąż otrzymywać ją będą natychmiast.
Uzdrowienie i Czystość przywracać będą zdrowie/manę rzucającemu, nawet jeśli nie będzie można go namierzyć w momencie rzucania zaklęcia (Psotnik / Rozrabiaka Fizza, Kałuża Krwi Vladimira czy Klepsydra Zhonyi)
Baron Nashor nie może już zadać ciosu krytycznego, jednak jego podstawowe obrażenia zwiększono o 10%
Zaktualizowano statystyki Barona Nashora, aby oddawały zadawane przez niego obrażenia
Wiadomości o śmierci w czacie zawierają teraz kolory drużyn i podają, kto zginął
Dodano kolory dla daltonistów do tarczy magii Morgany oraz pingów obserwatorów
Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre cząsteczki błyszczały
Naprawiono błąd, który sprawiał, że wskaźniki śmierci nie miały złotych obwódek

Drużynowa walka z SI

Poprawiono celność Zaczarowanej Kryształowej Strzały Ashe na daleki zasięg
Sivir nie będzie otrzymywać Krwawego Ostrza na Summoner's Rift
Kiedy gracz się rozłączy, z drużyny botów na Summoner's Rift usunięty zostanie Wojownik zamiast Obrońcy




GP lekki nerf, kolejny nerf na Rammusa zaczyna mnie to już irytować. Najpierw zmniejszony czas przez który działała tarcza + pogorszenie tarczy teraz tarcza została osłabiona poraz kolejny ;/

IMO nerf vladka bardzo potrzebny, a Shena trzeba będzie zobaczyć poprostu w praktyce.

No i konkretne zmiany w supportach.

a w rotacji nowej znowu Alister ( hahah znowu co Celes? xD )
 
Re: Nowy patch Nautilus

rozpierdala mnie ten alistar w rotacji -.- przeciez to free champ -.- boze...

Na nautiliusa chyba sie skusze zamiast kupowac irelie ;p

z ww moze byc ciekawie teraz, dobry anty-tank bedzie i znowu oslabiaja hextech... ile mozna ;/...
 
Re: Nowy patch Nautilus

I ile do chuja pana można Remka nerfic w kazdym patchu ;/
 
Back
Do góry