funko fusion

Akcja GTA 4 Problem pomocy!

  • Thread starter Thread starter loony1234
  • Rozpoczęty Rozpoczęty
L

loony1234

Gość
Witam serdecznie, jestem tu nowy takze prosze o wyrozumialosc:) mam problem mianowicie gta 4 na patchu 1.0.7.0 tnie sie na najnizszych mozliwych detalach a po jakims czasie wszystko sie zawiesza. Nie pomaga instalacja innych patchow. Moj sprzet to:
Acer 5742g
IC i5-460M
GeForce GT 420M
ram 3 GB DDR3
Wydaje mi sie ze sprzetowo powinno dawac rade ale jestem troche laikiem i moze sie myle:) z gory dzieki za wszelkie porady.
 
reinstall probowalem lipa. a co do gry to z tego co slyszalem wersja od wujka google nie chodzi na patchu 0.1.7.0
 
Kolego to jest XXI.w teraz wszystko jest możliwe ale ok koniec tematu . Co do sprzętu to spokojnie powinno ci działać . Zainstaluj najnowsze sterowniki do karty graficznej .
 
Sterowniki zainstalowalem. Dziwna sytuacja bo komp prawie nowy i jeszcze nie zasmiecony. Dzieki za porady jak by ktos cos wymyslil jeszcze mile widziane:)
 
Wiesz powiem tyle co wiem na temat tej gry . Gra miała być tylko na konsole na wielu komputerach przy 4-5 samochodach z włączonymi światłami gra laguje gdyż występuje zbyt duża ilość sześcianów . A powiedz jaki masz system operacyjny ?
 
Wszystko powinno ci śmigać. Miałem podobny problem, gra cięła się niemiłosiernie, chociaż wymagania spełniałem chyba dwukrotnie. Wgrałem jakąś łatkę i wszystko śmigało elegancko. Niestety nie jestem w stanie podać nazwy tej łatki, ale poszukaj. Najlepiej zainstaluj jeszcze raz grę, próbuj różne patche/łatki aż za którymś razem się uda. Jak jesteś bardzo napalony na tą grę, to cierpliwie wszystko ogarniesz :)
 
Najlepiej weź ściągnij wszystkie patch-e i po kolei instaluj i sprawdzaj na jakim działa ..