funko fusion

Strzelanki fps_max ... dylemat

A

alexwaston

Gość
Mam monitor 24 cale 60 Hz, w liczbie FPS nie chodzi mi o Hz monitora tylko o INPUT laga myszy i ogólną płynność gry, także proszę nie wyjeżdżać że do CS GO 60 fps starczy bo to nie prawda, gra się całkiem inaczej na wyższej ilości FPS nawet przy monitorze 60 Hz.

A więc tak, mam od 190 FPS (podwójny ZOOM z AWP w SMOKE) do 350 FPS, srędnio to tak 240.

Jaką wartość fps_max ustawić żeby było najlepiej dla mojej płynności, input laga myszy itd.

Proszę o poradę osób, które coś na prawdę na ten temat wiedzą i mają doświadczenie w CS GO, poparte sukcesami np. wbili Globala (sam mam DMG).

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Zrelaksować się : download message tones, country music ringtone, http://bestringtones.mobi
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Ja gram na 144Hz + mam gsync. Blokada fps jest wymuszona na 144 fps. Różnica między wartościami wyższymi, a mniejszymi jest mocno odczuwalna. Dawniej gdy grałem na 60gz ustawiałem lock na 125 lub 250 fpsów. Lepiej dać nieco mniej średniej, żeby przy ewentualnych większych obciążeniach nie mieć klatkowania obrazu.
 
Nie wiem czy można tu podawać linki do for zewnętrznych ale dużo czytam ogólnie, stąd wiem ze prowadzone testy w CS GO i FPS przeprowadza pclab, zwłaszcza 5 strona podaje ciekawy wpis, czytając to dokładnie zrozumiesz czemu domyślnie Valve ustawiło fps_max 300 (i nie ma sensu tego zmieniać), bo to jakiś cel miało. Oczywiście ze w 60fps nie będzie lepiej się grało niż w 120, ale ktoś Tobie to najprawdopodobniej tłumaczył tym, że gra laguje w oczach ze względów biologicznych człowieka, kiedy obraz jest poniżej ~30 klatek mamy klatkujący obraz, a 60 to już dość spora płynność dla naszych oczu, natomiast w grach komputerowych dochodzi elektryka, czasy opóźnień, synchronizacje.

Tu daję linki do testów. przeczytaj i będziesz wiedział

http://pclab.pl/art62858.html
 
Back
Do góry