funko fusion

Survival Devblog 99

25 luty, oraz Devblog 99.
Zapraszam do lektury!

Zmiany:

  • Dodano websocket rcon
  • Naprawiono ikony skóry Thomsona
  • Zaktualizowano EAC
  • Rzeczy Rcon podczas ładowania
  • Serwer Linux już działa (!)
  • Dodano resetowany cel do stawiania, w celu ćwiczenia celowania
  • Dodano śledzenie niszczenia jednostek (błąd, kiedy zniszczono nieprawidłowo)
  • Naprawiono stopnie opancerzonych fundamentów poprzez usunięcie boków dołączonych fundamentów
  • Naprawiono błędy hierarchii obiektów gry spowodowane poolowaniem podczas dezaktywowania modeli gracz
  • Całkowicie usunięto rozgrzewkę stabilności podczas startu serwera (zdecydowanie szybszy start)
  • Balancer ładowania zajmuje więcej casu na klatkę, kiedy pracuje nad dużymi backlogami kolejek
  • Naprawiono nie upuszczanie aktywnych przedmiotów w przypadku zginięcia bez wcześniejszego wejścia w
  • Usunięto dynamiczne alokacje pamięci z wstrzymywania odświeżania kalkomanii
  • Dodano decal.cache convar (odświeżanie każdej klatki zamiast tylko wtedy, kiedy oznaczona jest jako b)
  • Naprawiono drzewa, rudy, beczki i przedmioty do podnoszenia, które czasem pojawiały się w powietrzu
  • Naprawiono śmigła samolotów transportowych, które nie znikały w mgle

Coraz bliżej do okrągłej setki!
 
Back
Do góry