funko fusion

Survival Devblog 99.1

3 marca, i nowe Devblog!
Zapraszam do lektury!

Wprowadzone zmiany:

- Naprawiono paliwo, które nie było zwracane, kiedy zostało nalane za dużo, podczas upuszczania na przedmioty
- Od teraz następuje automatyczne rozłączenie z serwerem, kiedy dołącza się do innego z UI
- Blokada dziedziczy opcje drzwi
- Domyślna opcja na blokadzie to otwieranie/zamykanie drzwi, do których jest przymocowana
- Naprawiono ragdollowe rozciąganie głowy
- Dedykowany serwer Linux prawidłowo tworzy pliki logów
- Odpowiedzi Rcon nie wyświetlają się w plikach konsoli/logów
- Dodano admin.bans (przywraca listę banów json)
console.log, console.search odpowiadają z json
- Asercje pojawiają się jako czerwone w konsoli serwera, mają swój plik logów
- Zaktualizowano do Unity 5.3.3p1
- Dodano dźwięki uderzenia w płot łańcuchowy
- Przepełnione duże piece wystrzelają rzeczy z komina
- Zmieniono głośność dźwięków otaczających krzaków/drzew
- Naprawiono przywileje budowania, które czasem zostawały po śmierci/restarcie serwera
- Dodano odgłosy podnoszenia/upuszczania przedmiotów w UI
- Warunkowe collidery znów aktualizują się przy restarcie serwera
- Grafiki podziemi i aktualizacja wyglądu
- Zmniejszono domyślny rozmiar mapy do 3000 (wcześniej 4000)
- Ulepszono proceduralnie generowane gromady skał
- Zmieniono generację dróg i linii energetycznych
- Naprawiono lewitujące suche/plażowe drzewa
- Naprawiono kamienie czasem pojawiające się na magazynach
- Naprawiono rzeki czasem krzyżujące się z magazynami
- Naprawiono okazjonalny piło-kształtny błąd terenu wokół pomników
- Naprawiono rzeki czasem zaczynające się na ogromnych stokach
- Naprawiono parę problemów z prefabami formacji skalnych
- Naprawiono brakujące lodowce
- Naprawiono małe statyczne kamienie czasami pojawiające się w powietrzu
- Zaktualizowano HapisIsland
 
Ostatnia edycja:
Back
Do góry