funko fusion

Survival Devblog 94

21 stycznia, i Devblok 94!
Zapraszam do lektury. :D

  • Drzwi otwierają się i zamykają 2x szybciej
  • Działko używa teraz nowego modelu AK47
  • PatrzenieNa jednostkę używa teraz odlewu kuli
  • Naprawiono RCona banującego legalne połaczenia na 60 sekund
  • Nowe efekty deszczu
  • Można rzucać bronią biała w biegu
  • Dodano komendę dla admina "ent kill"
  • Naprawiono widzenie przez ściany, poprzez rozszerzanie okna z grą.
  • Animacje zwierząt są smuklejsze
  • Specyficzne dźwięki uderzeń dla niektórych broni
  • Lepszy dźwięk bicia drzewa
  • Nowy dźwięk podnoszenia nasion
  • Nowy dźwięk BAR'a
  • Lepsze dźwięki szelestu liści
  • Drzewa/krzaki dźwięki liści słyszalne z mniejszej odległości
  • Masa poprawek małych dźwięków
  • Naprawiono odbicia wody na OSX
  • Naprawiono shader skóry na OSX i Linux'ie
  • Naprawiono różowe niebo na Linux'ie
  • Naprawiono nowego laga SSAO
  • Naprawiono nowego SSAO powodującego widzenie przez ściany
  • Ulepszony optymalizację odbić wody
  • Dodano jednostkę sfery dla modderów (assets/prefabs/visualization/sphere.prefab)
  • Dodano komendą konsolową spawnującą obiekty (entity.create)
  • Psychika kopalń nie zabiera już pamięci
  • Batched building meshes refresh when building parts are rotated
  • Dachy już nie mogą być kładzione w dół
  • Zredukowano maksymalne położenie dachów
  • Znaki już nie mogą być położone na graczach
  • Dodano latarkę do broni
  • Dodano celownik laserowy do broni
  • Koszty dodatków do broni są mniejsze
  • Dodano klawisz lighttoggle
  • Odrzut BAR'a jest bardziej aktywny
  • Naprawiono exploit eoka z drabiną
 
Back
Do góry