funko fusion

Czy da się tak zrobić? :)

M

Mafuszek

Gość
Mam pytanie, mam dość słaby komputer (do lepszych gier używam ps3 ) ale ostatnio z nudów w moje łapki dostała się gra gothic 3 demo. Zainstalowałem i działał mimo fatalnej grafiki. Po tygodniu pożyczyłem od kumpla pełną wersję, ale ona nie chcę nawet pokazać tych filmików początkowych... Od razu po włączeniu pojawia się czarny ekran i leci tylko muzyka.. Pomyślałem że może problem leży w początkowym ustawieniu grafiki? A więc moje pytanie brzmi: czy da się ustawić poziom grafiki gry bez włączania jej ; ) może w tedy zadziała mi jaka kol wiek gra..
 
Nie grałem w G3, ale najpewniej chodzi o to, że w domyśle ustawiła się za wysoka rozdzielczość jak na twój monitor. Spróbuj pogrzebać w plikach .ini (o ile takie istnieją w folderze gry) czy tam innych plikach konfiguracyjnych notatnikiem i znaleźć tam linijkę o rozdzielczości. Przestaw na 640x480, a potem w samej grze ustaw na odpowiadającą twoim preferencjom i możliwościom.
 
Zobacz czy to nie plik UserOptions lub coś z userem, options lub conf w katalogu mojedokumenty/gothic3
 
niestety nie mam takich plików, zainstaluje u brata na laptopie i na wyczucie wejdę u mnie na grafikę! :D
 
Taka uwaga co do tej gry, to ja bym tego nie uruchamiał bez patchy. Prawdopodobnie pomogą, choć nie obiecuję.
 
mam 2gb ramu :) Spróbowałem sposób uzytkownika Chamidło i niestety nawet 640x480 nie działa.. Niestety może ta gra po prostu nie ma szans działać na moim kompie... :( dzisiaj zrobiłem rozpiske gier i wychodzi na to że gry z Geforce 6600 wszystkie działają, a 6800 już nie ma szans włączyć. Sądziłem że to nie wielkie różnica. Z tymi kartami sugeruje się z strony http://www.gry-online.pl
 
Mafuszek napisał:
mam 2gb ramu :) Spróbowałem sposób uzytkownika Chamidło i niestety nawet 640x480 nie działa.. Niestety może ta gra po prostu nie ma szans działać na moim kompie... :( dzisiaj zrobiłem rozpiske gier i wychodzi na to że gry z Geforce 6600 wszystkie działają, a 6800 już nie ma szans włączyć. Sądziłem że to nie wielkie różnica. Z tymi kartami sugeruje się z strony http://www.gry-online.pl

Masz windowsa 7 jak mniemam? Skoro tak, to jeszcze w tej zgodności będziesz miał opcję 'tryb zgodności', zaznacz 'uruchom ten program w trybie zgodności' i rozwiń z listy 'Windows XP (service pack 3)'. Jak to nie zadziała, to już nie mam pojęcia o co kaman.
 
Wyszukaj plik
GE3.ini (najlepiej przez wyszukiwarke windowsa

i zmodyfikuj linie na takie :

[Lighting]
; Lighting type to use (not longer supported)
; 0 = Simple lighting (ambient, legacy mode)
; 1 = VertexHemisphereVertexLighting
; 2 = VertexHemisphereVertexLightingWithOverbright
; 3 = VertexHemispherePixelLightingWithOverbright
; 4 = PixelHemispherePixelLightingWithOverbright
LightingType=2

ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_High=0.008
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_High=300.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_High=300.0
ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_High=2 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_High=2 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Medium=0.02
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Medium=500.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Medium=300.0
ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_Medium=1 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_Medium=1 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Low=0.045
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Low=700.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Low=-300.0
ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_Low=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_Low=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh

ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_TextureQualityHigh=350000000

ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_High=96000000
ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_High=70000000
ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_High=40000000 (spokojnie możecie dać 30000000)
ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_High=20000000
ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_High=20000000
ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_High=40000000
ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_High=10000000
ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Medium=70000000
ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Medium=40000000
ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Medium=20000000
ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Medium=15000000
ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Medium=16000000
ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Medium=30000000
ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Medium=7500000
ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Low=32000000
ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Low=30000000
ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Low=10000000
ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Low=10000000
ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Low=13000000
ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Low=25000000
ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Low=5000000


+ jak nie pójdzie zmień tu :

Render.MeshLoDQuality=UltraHigh
Render.AnimationLoDQuality=UltraHigh
Render.ImageLoDQuality=UltraHigh

z UltraHigh czy cio tam bedziesz mieć na low
 
Back
Do góry