funko fusion

Strzelanki A.V.A. - TPG-1 special

H

Hirutaro

Gość
[youtube2]http://www.youtube.com/watch?v=i35gHhfytVI[/youtube2]

Witam wszystkich. Wrzucam nowy film. Jest to poniekąd zapowiedź TPG-1 frag movie, który może pojawić się w ciągu najbliższych kilku godzin.
Trochę czasu musiałem poświęcić na nauczenie się obsługi narzędzia zoom. Jednak myślę, że się opłacało, bo niektóre zbliżenia sprawiają, że sam jestem zadowolony (co przy własnej pracy nie często mi się zdarza ^^).
To raptem kilka zabójstw, ale strzelanie przez ściany nie jest tutaj częstą praktyką. Wielu ludzi myśli, że zasłona to zasłona jak w większości gier.

Teraz więcej o filmiku. Zapewne widzicie, że strzelam w nim przez ściany/różne zapory. Przedpremierowe wydanie miał okazję zobaczyć Matti. W sumie skomentował to słowami ,,WH włączony".
Niektóre ściany w grze można przestrzelić (bo są cienkie), podobnie niektóre zapory. Urealnia to trochę rozgrywkę. Taki wallbang to sprawa dość instynktowna, nie chciałbym mówić, że jestem jakimś profesjonalistą, bo nie jestem. Do tego trzeba mieć ... trochę szczęścia i dobre oko (ogarnianie radaru).
Pomocą przy takiej rzeczy jest też tzw. UAV (skrót od ang. unmanned aerial vehicle - bezzałogowy aparat latający) - czyli oznaczenie lornetką (ang. binoculars) wroga przez przywódcę (ang. leader). Ja starałem się uniknąć UAVowanych wallbangów (ang. wall - ściana, bang - uderzyć/walnąć - czyli strzał/uderzenie przez ścianę).
Niektóre spoty musicie wyczuć sami, pomóc mogą wam oczywiście filmiki na YouTube, ale gwarantuję Wam, że więcej frajdy sprawia nauczenie się tego samemu.

UWAGA!
Nie wszystkie bronie mogą przebić ścianę - ściany regularnej nie przebije ŻADNA broń pointmana, drzwi zaś przebije wszystko poza shotgunami!
Riffleman przebija regularne ściany niektórymi brońmi, głównie tymi z większego poziomu PARA/SAKO/M14. Nie wypróbowałem wszystkich broni na mniejszy poziom rifflemana, ale wiem, że niektóre są do tego za słabe. Z przebiciem drzwi za to nie ma najmniejszych trudności.
W przypadku snipera działa każda lub większość z broni tej klasy!

To byłoby wszystko, jeśli macie pytania - proszę je zadawać. Odpowiem na temat wszystkiego od szczegółów ważnych w grze po szczegóły techniczne tworzenia filmu.
 
Re: A.V.A. - TPG1 special

Mi się spodobało. Ostatnia sytuacja jest nieziemska, nie wiem jak to robisz ale robisz to dobrze :shock:

//sorry, chodziło mi o przed ostatnią sytuacje
 
Re: A.V.A. - TPG1 special

Tu akurat był kill z UAVem. Czyli chwilę wcześniej leader drużyny oznaczył gościa. Mi tutaj się podoba tylko dynamika i unik jego pocisku :P. To była łatwa bańka, bo mogłem to załatwić jednym strzałem, a poszły dwa - fakt oba celne (nie licząc tego, który był strzelany bez barier).
Niestety przy strzelaniu przez zaporę obrażenia spadają ... nie wiem procentowo o ile, powiedziałbym, że o 30-50%. Za to mnożnik dla strzału w głowę to 3x albo 4x.
Doczytałem i jest to x4, zatem takie zabicie jest murowane.

@Edit
Też coś tak myślałem, że ta ostatnia to nie może być to ^^
Przedostatnia za to ... po prostu trzeba ogarnąć HUD, a raczej jego część, którą jest minimapa. Wtedy właściwie przewidujesz przyszłość :P

Mi osobiście podoba się pierwszy i drugi. W drugim zdejmuję go pierwszym strzałem przez ścianę (były dwa strzały, pierwszego nie widać, bo wtedy jest zbliżenie na minimapę, ale strzelałem w otwarte pole, btw. ironia :D nie mogę trafić odsłoniętego, a przez ściany walę bańki :D).
 
Back
Do góry