TURNIEJ TEKKEN 8 BY LEITO_PL X REDRAGON #2 - Regulamin

INFORMACJE OGÓLNE:​


Nazwa: TURNIEJ TEKKEN 8 BY LEITO_PL X REDRAGON
Gra: TEKKEN 8
Maksymalna ilość slotów: 32 sloty

Start zapisów:

18.03.2024 10:00

Data turnieju:
22.03.2024 18:00

Organizatorem turnieju TEKKEN 8 BY LEITO_PL X REDRAGON jest Dreamlink Spółka z o.o.
Sponsorem nagród w turnieju jest XSELL Spółka z o.o.

Daty turniejów mogą zostać zmienione jeśli będą nakładały się z innymi turniejami. Liczba slotów w turniejach może zostać zmieniona w zależności od zainteresowania graczy.

TURNIEJ:​

  1. Turniej składa się z dwóch faz.
    • Check in - polega na potwierdzeniu udziału w turnieju przez uczestników zapisanych w regulaminowym czasie.
    • Rozgrywki właściwe - moment od wygenerowania podziału na lobby poprawnie zapisanymi uczestnikami.
  2. Zapisy trwają od momentu ogłoszenia do momentu wypełnienia wszystkich wolnych slotów lub do zakończenia check-inu.
  3. Checkin rozpoczyna się 30 minut przed godziną rozpoczęcia turnieju.
  4. Rozgrywki będą toczyły się według następującego harmonogramu:
    • mecze pierwszej rundy rozpoczną się nie później niż o 18:10
    • mecze drugiej rundy i każdej następnej muszą rozpocząć się najpóźniej 10 minut po ogłoszeniu drabinki
  5. W przypadku opóźnień niezależnych od Organizatora turniej może zostać odwołany lub zakończony w innym terminie wyznaczonym przez Administratora turnieju.
  6. Uczestnikiem może być każdy obywatel Polski który w dniu turnieju ukończył co najmniej 16 lat oraz posiada aktywne konto do gry.
  7. Uczestnik może wziąć udział w turnieju tylko na jednym koncie.
  8. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń zweryfikowanych przez skrypt platformy turniejowej.
  9. Dokonanie poprawnej rejestracji jest równoznaczne z akceptacją postanowień regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go.
  10. Podział na pary zostanie przedstawiony graczom nie później niż 10 min po zakończeniu check-inu.
    • w przypadku nieprzewidzianych problemów technicznych czas ten może ulec przedłużeniu. Uczestnicy zostaną poinformowani przez administratora głównym kanałem komunikacji DISCORD.
  11. Udział w turnieju jest dobrowolny i darmowy.
  12. Nicki graczy nie mogą zawierać:
    • treści wulgarnych, nawołujących do nienawiści na tle różnic rasowych, narodowościowych, etnicznych lub wyznaniowych oraz treści powszechnie uznawanych za obraźliwe
    • rozszerzeń domen (.com, .pl, .eu itp.)
  13. Wszelkie łamanie regulaminu musi zostać zgłoszone przed rozpoczęciem meczu (lub w nadzwyczajnych przypadkach podczas trwania meczu). Administrator turnieju określa czy dane zgłoszenie ma wpływ na rozgrywki.
  14. Organizator zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji w sprawie nie określonej przez regulamin.

NAGRODA:​

  1. Gracz z najlepszym wynikiem rozgrywki finałowej kwalifikacji otrzymuje nagrodę:
Redragon K633CGO-RGB Ryze RGB​
2. Nagroda zostanie przekazana zwycięzcy przez sponsora nie później niż 60 dni roboczych od zakończenia turnieju.​
3. W przypadku podania niepoprawnych danych (lub ich braku) wysyłkowych, do przelewu lub nieodebrania nagrody przechodzi ona na konto Organizatora.​
4. Nagroda nie może zostać zamieniona na inną lub przekazana innej osobie.​
5. Nagroda w formie fizycznej może zostać dostarczona jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.​
6. Opis premii za dodatkowe wyzwania w grze będzie dostępny na Discord.​


ZAPISY I PRZEBIEG TURNIEJU:​

  1. Zapisy do turnieju odbywają się za pośrednictwem platformy turniejowej GamesBoard.pl.
  2. Nick w turnieju musi być taki sam jak nick w grze. W przypadku widniejącego w podziale na lobby nieistniejącego nicku gracz zostanie zdyskwalifikowany. Przykład pełnego nicku: Leofromkorea
  3. Zwycięzca meczu zobowiązany jest do zrobienia screenshota potwierdzającego jego zwycięstwo.
  4. Screenshot musi wraz z wynikami zostać umieszczony na podstronie lobby na platformie turniejowej.
    • nie później niż 5 min od zakończenia meczu i nie później niż 10 min od zakończenia rundy.
    • screenshot najlepiej zrobić po przejściu do zakładki "Powtórki/Replays"
  5. Zaproszenie do kanału Discord: https://gamesboard.pl/dc
  6. Wszelka komunikacja z Administratorami turnieju odbywa się poprzez podany wyżej kanał Discord na wyznaczonych do tego kanałach (#czat-turniejowy dla zakwalifikowanych graczy, #dyskusje-turniejowe przed i podczas zapisów).
    • Administrator nie odpisuje na wiadomości prywatne.
    • Każde lobby ma przypisany guzik wezwania administratora. Należy używać go jedynie w sytuacjach gdy wszystkie inne sposoby komunikacji z administratorem nie zadziałają.
  7. Wymagania dotyczące screenshota znajdują się na wyznaczonym kanale discord #tutoriale
    • w przypadku zamieszczenia screena z którego nie da się wyczytać wyników, administrator ma prawo:
      • nie przyjąć wyniku
      • zarządzić remake.
      • przyznać zwycięstwo przeciwnikowi

ROZGRYWKI:​

  1. Turniej rozgrywany będzie w grze TEKKEN 8
  2. Turniej jest podzielony na 5 rund podstawowych (liczenie punktów), rundę ćwierćfinałów, rundę półfinałów i rundę finałową.
  3. Wszystkie mecze oprócz półfinałów i finału rozgrywane są w trybie BO3.
  4. Oba półfinały i finał rozgrywane są w trybie BO5.
  5. Przegrana w meczu podczas trwania 5 rund podstawowych nie eliminuje z rozgrywek. Gracz czeka na nowy przydział w kolejnej rundzie.
  6. Ćwierćfinały, półfinały i finał rozgrywane są w trybie Single Elimination. Przegrana oznacza odpadnięcie z turnieju.
  7. Po zakończeniu fazy podstawowej rozgrywane są ćwierćfinały. Do tej fazy przechodzi 8 graczy z najlepszą punktacją widoczną w zakładce "Ranking".
  8. Ćwierćfinały, półfinały i finał będą streamowane kolejno po sobie. Każdy z graczy ma obowiązek czekać na swoją kolej.
  9. Dwóch najlepszych graczy rozgrywa finał.
  10. Podział na lobby meczowe widoczny jest na podstronie turnieju. Wystarczy kliknąć w button o nazwie "Etap X" gdzie X odpowiada numerowi rozegranej lub aktualnej rundy. Będzie on widoczny po zakończonej fazie check-in.
  11. Nie ma ograniczeń dotyczących dywizji graczy
  12. Preferowane jest rozgrywanie meczów za pomocą "Salonu Arcade" (np. Europa 2 - 002 lub Europa 2 - 001).
    • w przypadku problemów technicznych lobby może zostać stworzone przez gracza znajdującego się wyżej w drabince (oznaczony "Lobby creator", podgląd lobby meczowego na platformie turniejowej)
  13. Uczestnicy muszą dołożyć wszelkich starań, aby rozegrać spotkanie.
    • w przypadku rozegrania meczu wynik jest zobowiązujący
    • Brak obecności jednego z zawodników dyskwalifikuje go z dalszych rozgrywek
    • gracze którzy nie stawią się na swój pierwszy mecz w ciągu 10 min od rozpoczęcia turnieju zostają zdyskwalifikowani. (punkt ma zastosowanie także do każdej kolejnej rundy rozgrywek)
    • Jeśli gracz nie chce kontynuować udziału w dalszych rozgrywkach może zrezygnować klikając button "Opuść turniej" na podstronie turnieju.
  14. Obowiązuje bezwzględny zakaz używania jakiegokolwiek nieoficjalnego oprogramowania zwiększającego szansę na zwycięstwo któregokolwiek z zawodników.
  15. Obowiązuje zakaz:
    • Celowego rozłączania się podczas meczu
    • Wszelkiego niestandardowego działania skutkującego sztucznym zwiększeniem bądź zmniejszeniem szans któregokolwiek z zawodników w grze
    • Celowego przegrania meczu
    • Wykorzystywania błędów gry oraz innego oprogramowania aktywnego na komputerze uczestnika
    • Niekulturalnego zachowania podczas rozgrywek
  16. Niektóre mecze w fazie podstawowej mogą być streamowane. Ćwierćfinały, półfinały i finały streamowane są kolejno po sobie. Każdy z graczy ma obowiązek poczekać na swoją kolej.
  17. W przypadku gdy jeden z zawodników zostanie rozłączony powinien jak najszybciej połączyć się ponownie.
    • Jeśli nie ma możliwości powrotu do gry, odpada z rozgrywek
    • Administrator w przypadku stwierdzenia działań bezpośrednio skutkujących opóźnieniami w turnieju może wykluczyć zawodników z rozgrywek.

PUNKTACJA:​

1. Wygrany mecz to 2 pkt. Przegrany 0 pkt. Remis 1 pkt.
2. Ranking można sprawdzać klikając button "Ranking" na podstronie turnieju
3. Po rozegraniu 5 rund do ćwierćfinałów przechodzi 8 najlepszych graczy z najwyższą punktacją.
4. W przypadku wystąpienia remisu punktowego do dalszych rozgrywek przechodzi gracz który najwcześniej zdobył lepszy wynik w meczu. Dalsze wyjaśnienie w podpunkcie "Rozstrzyganie remisów i sporów".

ROZSTRZYGANIE REMISÓW I SPORÓW:​

1. W przypadku wystąpienia remisu punktowego uniemożliwiającego wyłonienie zwycięzcy/graczy przechodzących do kolejnego etapu zastosowanie ma w kolejności:

1. Najwyższa pozycja zajęta w pięciu pojedynkach.
Przykład:
Gracz A zajmuje kolejno 1, 2, 1, 2, 2 miejsce.
Gracz B zajmuje kolejno 2, 1, 2, 1, 2 miejsce.
Dalej przechodzi Gracz A ze względu na wyższą pozycję czyli w tym przypadku 1 miejsce w 1 rundzie.

2. W przypadku gdy 1 zasada nie ma zastosowania sprawdzana jest druga najwyższa pozycja zajęta w czterech pojedynkach.

3. W przypadku gdy 1 i 2 zasada nie mają zastosowania sprawdzane są pozycje zajęte w poszczególnych lobby.

4. Jeśli wszystkie poprzednie zasady nie mają zastosowania administrator może zarządzić dogrywkę. Gracze będą musieli rozegrać dodatkowe spotkanie którego wynik rozstrzygnie remis. Mecz rozgrywany jest na tych samych zasadach co podstawowe rundy.

5. Jeśli w fazie podstawowej gracze nie mogą z powodu problemów technicznych po stronie gry rozegrać swojego meczu otrzymują 1 pkt każdy. Gracze muszą aktywnie próbować rozegrać mecz. W przypadku braku kontaktu z jednym z przeciwników, jego (aktywny) rywal zwycięża.

DANE OSOBOWE:​

  1. Na czas trwania turnieju Organizator będzie gromadził dane osobowe Uczestników
  2. Dane osobowe będą przetwarzane tylko i wyłącznie w celach niezbędnych do przeprowadzenia turnieju.
  3. Przetwarzanie danych osobowych uczestników turnieju odbywać się będzie na zasadach przewidzianych wg. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”)
  4. Dane osobowe podawane są przez uczestników dobrowolnie, a uczestnicy mają prawo wglądu do tych danych oraz ich poprawiania
Back
Do góry