stellar blade ps5

GREEDY CUP #1 (1/4) TFT BY REDRAGON

INFORMACJE OGÓLNE:​


Nazwa: GREEDY CUP #1 TFT by REDRAGON
Gra: Teamfight Tactics
Serwer: EUNE
Maksymalna ilość slotów: 128 sloty

Start zapisów:

5.01.2024 (1 kwalifikacje),
16.01.2024 (2 kwalifikacje),
24.01.2024 (3 kwalifikacje),
31.01.2024 (4 kwalifikacje)

Daty turniejów:
12.01.2024, godzina 18:00 (1 kwalifikacje),
19.01.2024, godzina 18:00 (2 kwalifikacje),
26.01.2024, godzina 18:00 (3 kwalifikacje),
02.02.2024, godzina 18:00 (4 kwalifikacje)

Data wielkiego finału: 03.02.2024 - 18:00

Organizatorem turnieju GREEDY CUP #1 TFT by REDRAGON jest Dreamlink Spółka z o.o.
Sponsorem nagród w turnieju jest XSELL Spółka z o.o.

Daty turniejów GREEDY CUP mogą zostać zmienione jeśli będą nakładały się z innymi turniejami. Liczba slotów w turniejach może zostać zmieniona na 256 slotów w zależności od zainteresowania graczy.

TURNIEJ:​

  1. Turniej składa się z dwóch faz.
    • Check in - polega na potwierdzeniu udziału w turnieju przez uczestników zapisanych w regulaminowym czasie.
    • Rozgrywki właściwe - moment od wygenerowania podziału na lobby poprawnie zapisanymi uczestnikami.
  2. Zapisy trwają od momentu ogłoszenia do momentu wypełnienia wszystkich wolnych slotów lub do zakończenia check-inu.
  3. Checkin rozpoczyna się 30 minut przed godziną rozpoczęcia turnieju.
  4. Rozgrywki będą toczyły się według następującego harmonogramu:
    • mecze pierwszej rundy rozpoczną się nie później niż o 18:10
    • mecze drugiej rundy i każdej następnej muszą rozpocząć się najpóźniej 10 minut po ogłoszeniu grup
  5. W przypadku opóźnień niezależnych od Organizatora turniej może zostać odwołany lub zakończony w innym terminie wyznaczonym przez Administratora turnieju.
  6. Uczestnikiem może być każdy obywatel Polski który w dniu turnieju ukończył co najmniej 16 lat oraz posiada konto do gry Teamfight Tactics na serwerze EUNE.
  7. Uczestnik może wziąć udział w turnieju tylko na jednym koncie.
  8. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń zweryfikowanych przez skrypt platformy turniejowej.
  9. Dokonanie poprawnej rejestracji jest równoznaczne z akceptacją postanowień regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go.
  10. Podział na grupy zostanie przedstawiony graczom nie później niż 10 min po zakończeniu check-inu.
    • w przypadku nieprzewidzianych problemów technicznych czas ten może ulec przedłużeniu. Uczestnicy zostaną poinformowani przez administratora głównym kanałem komunikacji DISCORD.
  11. Udział w turnieju jest dobrowolny i darmowy.
  12. Nicki graczy nie mogą zawierać:
    • treści wulgarnych, nawołujących do nienawiści na tle różnic rasowych, narodowościowych, etnicznych lub wyznaniowych oraz treści powszechnie uznawanych za obraźliwe
    • rozszerzeń domen (.com, .pl, .eu itp.)
  13. Wszelkie łamanie regulaminu musi zostać zgłoszone przed rozpoczęciem meczu (lub w nadzwyczajnych przypadkach podczas trwania meczu). Administrator turnieju określa czy dane zgłoszenie ma wpływ na rozgrywki.
  14. Organizator zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji w sprawie nie określonej przez regulamin.

NAGRODA:​

  1. Czterech uczestników z najlepszym wynikiem rozgrywki finałowej kwalifikacji otrzymuje nagrody:
1 miejsce:​
Redragon K512 Shiva RGB Black + Slot w wielkim finale
2 miejsce:​
Slot w wielkim finale​
3 miejsce:​
Slot w wielkim finale​
4 miejsce:​
Slot w wielkim finale​
2. Nagroda zostanie przekazana zwycięzcy przez sponsora nie później niż 60 dni roboczych od zakończenia turnieju.​
3. W przypadku podania niepoprawnych danych (lub ich braku) wysyłkowych, do przelewu lub nieodebrania nagrody przechodzi ona na konto Organizatora.​
4. Nagroda nie może zostać zamieniona na inną lub przekazana innej osobie.​
5. Nagroda w formie fizycznej może zostać dostarczona jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.​
6. Opis premii za dodatkowe wyzwania w grze będzie dostępny na Discord.​


ZAPISY I PRZEBIEG TURNIEJU:​

  1. Zapisy do turnieju odbywają się za pośrednictwem platformy turniejowej GamesBoard.pl.
  2. Nick w turnieju musi być taki sam jak nick w grze. W przypadku widniejącego w drabince nieistniejącego nicku gracz zostanie zdyskwalifikowany. Przykład pełnego nicku: Leofromkorea
  3. Zwycięzca meczu zobowiązany jest do zrobienia screenshota potwierdzającego jego zwycięstwo.
    • Wartość HP musi być widoczna inaczej nie będzie brana pod uwagę w przypadku remisu punktowego. (wytłumaczone dalej)
    • Brak poprawnego screena uniemożliwia rozstrzygnięcie remisu na podstawie wartości HP w punkcie 4
  4. Screenshot musi wraz z wynikami musi zostać umieszczony na podstronie lobby na platformie turniejowej.
    • nie później niż 5 min od zakończenia meczu i nie później niż 10 min od zakończenia rundy.
    • Screenshot może zostać umieszczony na kanale discord (#wyniki)
    • Screenshot z HP musi zostać umieszczony na kanale discord (#wyniki)
  5. Zaproszenie do kanału Discord: https://gamesboard.pl/dc
  6. Wszelka komunikacja z Administratorami turnieju odbywa się poprzez podany wyżej kanał Discord na wyznaczonych do tego kanałach (#czat-turniejowy dla zakwalifikowanych graczy, #dyskusje-turniejowe przed i podczas zapisów).
    • Administrator nie odpisuje na wiadomości prywatne.
    • Każde lobby ma przypisany guzik wezwania administratora. Należy używać go jedynie w sytuacjach gdy wszystkie inne sposoby komunikacji z administratorem nie zadziałają.
  7. Wymagania dotyczące screenshota znajdują się na wyznaczonym kanale discord #tutoriale
    • w przypadku zamieszczenia screena z którego nie da się wyczytać wyników, administrator ma prawo:
      • nie przyjąć wyniku
      • zarządzić remake.
      • przyznać zwycięstwo przeciwnikowi




ROZGRYWKI:​

  1. Turniej rozgrywany będzie w grze Teamfight Tactics
  2. Turniej składa się z 5 rund rozgrywanych w trybie BO1 (Best of 1).
    • 4 rundy w których biorą udział wszyscy gracze.
    • 5 runda to rozgrywka finałowa dla 8 najlepszych graczy (na podstawie punktacji z 4 rozegranych meczów).
  3. Nie ma ograniczeń dotyczących dywizji graczy
  4. Grę ma obowiązek założyć gracz umieszczony wyżej w tabelce.
    • administrator może wskazać innego gracza do utworzenia lobby pod warunkiem, że jest on przypisany do danej grupy rozgrywek.
  5. Uczestnicy muszą dołożyć wszelkich starań, aby rozegrać spotkanie.
    • w przypadku rozegrania meczu wynik jest zobowiązujący
  6. Brak obecności jednego z zawodników dyskwalifikuje go z dalszych rozgrywek
    • gracze którzy nie stawią się na swój pierwszy mecz w ciągu 10 min od rozpoczęcia turnieju zostają zdyskwalifikowani. (punkt ma zastosowanie także do każdej kolejnej rundy rozgrywek)
    • w przypadku niepełnego lobby do gry dołączy gracz losowy dobrany przez klienta gry który nie będzie miał wpływu na ostateczny wynik punktacji.
  7. Obowiązuje bezwzględny zakaz używania jakiegokolwiek nieoficjalnego oprogramowania zwiększającego szansę na zwycięstwo któregokolwiek z zawodników.
  8. Obowiązuje zakaz:
    • Celowego rozłączania się podczas meczu
    • Wszelkiego niestandardowego działania skutkującego sztucznym zwiększeniem bądź zmniejszeniem szans któregokolwiek z zawodników w grze
    • Celowego przegrania meczu
    • Wykorzystywania błędów gry oraz innego oprogramowania aktywnego na komputerze uczestnika
    • Niekulturalnego zachowania podczas rozgrywek
  9. Niektóre mecze będą streamowane.
    • Gracz może zostać poproszony o udostępnienie POV w postaci transmisji live w programie DISCORD.
    • Każdy finalista ma obowiązek udostępnienia POV w postaci transmisji live w programie DISCORD lub Twitch.tv. Administracja zastrzega prawo do wybrania osoby udostępniającej transmisję.
      • Udostępnianie treści mogących narazić dobre imię organizatora i partnerów turnieju skutkuje natychmiastowym wykluczeniem z rozgrywek i dalszymi konsekwencjami.
      • W przypadku problemów technicznych uniemożliwiających udostępnienie transmisji gracz nie ponosi żadnych konsekwencji.
    • Udostępnianie transmisji ma na celu propagowanie esportu i promowanie gry wśród nowych odbiorców.
  10. W przypadku gdy jeden z zawodników zostanie rozłączony powinien jak najszybciej połączyć się ponownie.
    • Jeśli nie ma możliwości powrotu do gry, odpada z rozgrywek.
    • Jeśli z lobby zostanie wyrzuconych więcej niż 4 graczy, może zostać zarządzony remake kiedy gra nie przekroczyła rundy 1-4.
    • W przypadku rozłączenia gry przez problemy z serwerami czy techniczne po stronie klienta gry, administracja ma ostateczny głos w rozstrzygnięciu sporu.
  11. Administrator w przypadku stwierdzenia działań bezpośrednio skutkujących opóźnieniami w turnieju może wykluczyć zawodników z rozgrywek.
  12. W sytuacji gdy klient gry PBE przestanie działać, turniej przenoszony jest na serwery główne (Dotyczy rozgrywek na serwerach PBE).

PUNKTACJA TURNIEJOWA I ROZGRYWKI:​

  1. Turniej właściwy składa się z kilku rund:
    • Rundy 1 do 4 to rozgrywki podstawowe podczas których gracze zdobywają punkty za zajęte miejsca.
    • Po rozegraniu 4 rund punktacja jest sumowana i wyłaniani są najlepsi gracze tworzący lobby finałowe.
    • Do każdego miejsca zajętego w rozgrywkach przypisane są punkty wg tabeli:
      1. Miejsce 1 - 10 pkt
      2. Miejsce 2 - 8 pkt
      3. Miejsce 3 - 7 pkt
      4. Miejsce 4 - 6 pkt
      5. Miejsce 5 - 4 pkt
      6. Miejsce 6 - 3 pkt
      7. Miejsce 7 - 2 pkt
      8. Miejsce 8 - 1 pkt
    • Najlepszych 8 graczy awansuje do rundy 5 czyli finału rozgrywek.
      1. W przypadku remisu punktowego zastosowanie mają punkty “ROZSTRZYGANIE REMISÓW I SPORÓW”
    • Każda grupa składa się maksymalnie z 8 uczestników.
      1. W przypadku niepełnych grup do rozgrywki dołącza losowy gracz dobrany przez klienta gry. Nie ma on wpływu na punktację turniejową.
      2. Miejsce losowego zawodnika jest pomijane.
Przykład 1: jeśli losowy gracz zajął 3 miejsce w turnieju to 4
gracz w zestawieniu klienta gry liczony jest jako trzecie
miejsce w turnieju.
Przykład 2: jeśli losowy gracz zajął 5 miejsce w turnieju to 6
gracz w zestawieniu klienta gry liczony jest jako piąte miejsce
w turnieju itd.

WIELKI FINAŁ:​

  1. Do Wielkiego Finału kwalifikuje się 16 najlepszych graczy wyłonionych podczas 4 rozgrywek kwalifikacyjnych
  2. Rozgrywki finałowe odbędą się na serwerze EUNE.
  3. Data rozgrywek to 03.02.2024, godzina 18:00 (może zostać zmieniona jeśli nakłada się na inny turniej TFT).
  4. Wszyscy uczestnicy zostaną podzieleni losowo na 2 grupy po 8 graczy
  5. Do finału Wielkiego Finału przechodzi 8 graczy, 4 najlepszych z każdej z półfinałowych grup.
  6. Półfinały i finał rozgrywane są w trybie Best of 3 (BO3). Za zajęte miejsca w rozgrywkach gracz otrzymuje punkty (punktacja opisana jest w sekcji “PUNKTACJA FINAŁOWA”).
    • Po trzech meczach półfinałowych wyłonionych zostaje 4 graczy z najlepszym wynikiem punktowym. Przykład: Półfinał Gra #1: 1 miejsce, Półfinał Gra #1: 3 miejsce i Półfinał Gra #1: 4 miejsce daje wynik 23 punkty.
    • W przypadku remisu zastosować należy rozwiązania opisane w sekcji “ROZSTRZYGANIE REMISÓW I SPORÓW”
    • Punktacja półfinałowa po wyłonieniu najlepszych graczy nie ma wpływu na punktację uzyskaną w rozgrywkach finałowych. Gracze zakwalifikowani do finału rozgrywają swoje mecze zaczynając z 0 pkt.
  7. Czterech graczy z najlepszym wynikiem punktowym finału otrzymuje nagrody opisane w sekcji “NAGRODY WIELKI FINAŁ”

NAGRODY WIELKI FINAŁ:​

1 miejsce: Słuchawki Ire Pro H848 W + Myszka M910-K + Podkładka Flick L
2 miejsce: Słuchawki Ire Pro H848 W + podkładka Flick L
3 miejsce: Myszka M910-K + podkładka Flick L
4 miejsce: Myszka M910-K + podkładka M

PUNKTACJA WIELKI FINAŁ:​

Miejsce 1 - 10 pkt
Miejsce 2 - 8 pkt
Miejsce 3 - 7 pkt
Miejsce 4 - 6 pkt
Miejsce 5 - 4 pkt
Miejsce 6 - 3 pkt
Miejsce 7 - 2 pkt
Miejsce 8 - 1 pkt


ROZSTRZYGANIE REMISÓW I SPORÓW:​

W przypadku wystąpienia remisu punktowego uniemożliwiającego wyłonienie zwycięzcy/graczy przechodzących do kolejnego etapu zastosowanie ma w kolejności:

1. Najwyższa pozycja zajęta w dwóch pojedynkach.
Przykład:​
Gracz A zajmuje kolejno 1, 4 miejsce.​
Gracz B zajmuje kolejno 2, 2 miejsce.​
Dalej przechodzi Gracz A ze względu na wyższą pozycję czyli w tym przypadku 1 miejsce w 1 rundzie.​

2. W przypadku gdy 1 zasada nie ma zastosowania sprawdzana jest druga najwyższa pozycja zajęta w dwóch pojedynkach.
Przykład:​
Gracz A zajmuje kolejno 1, 5 miejsce.​
Gracz B zajmuje kolejno 1, 6 miejsce.​
Dalej przechodzi gracz A ze względu na wyższą pozycję czyli w tym przypadku 5 miejsce w 2 rundzie.​


3. W przypadku gdy 1 i 2 zasada nie mają zastosowania sprawdzane są pozycje zajęte w poszczególnych lobby.
Przykład:
Gracz A zajmuje kolejno 1, 5 miejsce.​
Gracz B zajmuje kolejno 5, 1 miejsce.​
Dalej przechodzi gracz A ze względu na wyższą pozycję w trudniejszym lobby.​

4. W przypadku gdy 2 zasada nie ma zastosowania sprawdzana jest trzecia najwyższa pozycja zajęta w trzech pojedynkach. Jeśli rozgrywki obejmowały tylko dwie rundy z podliczeniem punktów zastosowanie ma punkt 4.

5. Jeśli wszystkie poprzednie zasady nie mają zastosowania liczone jest HP które pozostało w wygranym pojedynku. Osoba która miała więcej HP przechodzi dalej. Jeśli liczba HP jest taka sama lub zasada nie ma zastosowania zastosowanie ma punkt 5.

6. W przypadku kiedy punkty 1, 2, 3, 4, nie mają zastosowania liczy się który zawodnik zaszedł najdalej w swoim pojedynku - (liczą się rundy w grach) - czyli jeśli Zawodnik A ma 2-2-2 miejsca i w jednym z pojedynków dotarł do rundy 7-1, a drugi zawodnik B ma 2-2-2 i dotarł do 5-4 to osoba A przechodzi dalej, liczy się najdalsza runda z wszystkich rozegranych gier - weryfikowane na https://lolchess.gg/.

7. W sytuacji w której zawodnicy nie zajęli pierwszego miejsca i poprzednie zasady nie mają zastosowania gracze zostaną poproszeni o rzut kośćmi na platformie https://www.random.org/dice/ (2 kości). Cały proces będzie przeprowadzony podczas transmisji live (np stream discord dla graczy których dotyczy spór).

8. W przypadku gdy sporna sytuacja dotyczy 3 i więcej graczy administrator turnieju może zarządzić dodatkową rozgrywkę.
  • Rozgrywka dotyczy graczy po zastosowaniu wszystkich poprzednich punktów rozwiązywania sporów.
9. W przypadku wystąpienia sytuacji nieujętej w regulaminie administracja zastrzega sobie prawo do ostatecznego rozstrzygnięcia wyniku.

DANE OSOBOWE:​

  1. Na czas trwania turnieju Organizator będzie gromadził dane osobowe Uczestników
  2. Dane osobowe będą przetwarzane tylko i wyłącznie w celach niezbędnych do przeprowadzenia turnieju.
  3. Przetwarzanie danych osobowych uczestników turnieju odbywać się będzie na zasadach przewidzianych wg. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”)
  4. Dane osobowe podawane są przez uczestników dobrowolnie, a uczestnicy mają prawo wglądu do tych danych oraz ich poprawiania
Back
Do góry