FOLWARR DEATHMATCH CUP #1 (4/4) VALORANT by REDRAGON - Regulamin

INFORMACJE OGÓLNE:​


Nazwa: FOLWARR DEATHMATCH CUP #1 VALORANT by REDRAGON
Gra: Valorant
Serwer: Warszawa
Maksymalna ilość slotów: 100 slotów

Daty turniejów:

03.04.2024, godzina 18:00 (1 kwalifikacje),
09.04.2024, godzina 18:00 (2 kwalifikacje),
16.04.2024, godzina 18:00 (3 kwalifikacje),
23.04.2024, godzina 18:00 (4 kwalifikacje)

Data wielkiego finału: XX:XX:XX - 18:00

Organizatorem turnieju FOLWARR DEATHMATCH CUP #1 VALORANT by REDRAGON jest Dreamlink Spółka z o.o.
Sponsorem nagród w turnieju jest XSELL Spółka z o.o.

Daty turniejów mogą zostać zmienione jeśli będą nakładały się z innymi turniejami. Liczba slotów w turniejach może zostać zmieniona w zależności od zainteresowania graczy.

TURNIEJ:​

  1. Turniej składa się z dwóch faz.
    • Check in - polega na potwierdzeniu udziału w turnieju przez uczestników zapisanych w regulaminowym czasie.
    • Rozgrywki właściwe - moment od wygenerowania podziału na lobby poprawnie zapisanymi uczestnikami.
  2. Zapisy trwają od momentu ogłoszenia do momentu wypełnienia wszystkich wolnych slotów lub do zakończenia check-inu.
  3. Checkin rozpoczyna się 30 minut przed godziną rozpoczęcia turnieju.
  4. Rozgrywki będą toczyły się według następującego harmonogramu:
    • mecze pierwszej rundy rozpoczną się nie później niż o 18:10
    • mecze drugiej rundy i każdej następnej muszą rozpocząć się najpóźniej 10 minut po ogłoszeniu grup
  5. W przypadku opóźnień niezależnych od Organizatora turniej może zostać odwołany lub zakończony w innym terminie wyznaczonym przez Administratora turnieju.
  6. Uczestnikiem może być każdy obywatel Polski który w dniu turnieju ukończył co najmniej 16 lat oraz posiada aktywne konto do gry Valorant.
  7. Uczestnik może wziąć udział w turnieju tylko na jednym koncie.
  8. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń zweryfikowanych przez skrypt platformy turniejowej.
  9. Dokonanie poprawnej rejestracji jest równoznaczne z akceptacją postanowień regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go.
  10. Podział na grupy zostanie przedstawiony graczom nie później niż 10 min po zakończeniu check-inu.
    • w przypadku nieprzewidzianych problemów technicznych czas ten może ulec przedłużeniu. Uczestnicy zostaną poinformowani przez administratora głównym kanałem komunikacji DISCORD.
  11. Udział w turnieju jest dobrowolny i darmowy.
  12. Nicki graczy nie mogą zawierać:
    • treści wulgarnych, nawołujących do nienawiści na tle różnic rasowych, narodowościowych, etnicznych lub wyznaniowych oraz treści powszechnie uznawanych za obraźliwe
    • rozszerzeń domen (.com, .pl, .eu itp.)
  13. Wszelkie łamanie regulaminu musi zostać zgłoszone przed rozpoczęciem meczu (lub w nadzwyczajnych przypadkach podczas trwania meczu). Administrator turnieju określa czy dane zgłoszenie ma wpływ na rozgrywki.
  14. Organizator zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji w sprawie nie określonej przez regulamin.

NAGRODA:​

  1. Pięciu uczestników z najlepszym wynikiem rozgrywki finałowej kwalifikacji otrzymuje nagrody:
1 miejsce:​
Redragon M910-KS Ranger Lite RGB + Slot w wielkim finale
2-5 miejsce:​
Slot w wielkim finale​
2. Nagroda zostanie przekazana zwycięzcy przez sponsora nie później niż 60 dni roboczych od zakończenia turnieju.​
3. W przypadku podania niepoprawnych danych (lub ich braku) wysyłkowych, do przelewu lub nieodebrania nagrody przechodzi ona na konto Organizatora.​
4. Nagroda nie może zostać zamieniona na inną lub przekazana innej osobie.​
5. Nagroda w formie fizycznej może zostać dostarczona jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.​
6. Opis premii za dodatkowe wyzwania w grze będzie dostępny na Discord.​


ZAPISY I PRZEBIEG TURNIEJU:​

  1. Zapisy do turnieju odbywają się za pośrednictwem platformy turniejowej GamesBoard.pl.
  2. Nick w turnieju musi być taki sam jak nick w grze. W przypadku widniejącego w spisie lobby nieistniejącego nicku gracz zostanie zdyskwalifikowany. Przykład pełnego nicku: Leofromkorea
  3. Ustawienia dotyczące tworzenia lobby meczowego dostępne są na platformie na podstronie lobby.
  4. Zwycięzca meczu zobowiązany jest do zrobienia screenshota potwierdzającego jego zwycięstwo.
    • Screenshot musi zawierać wszystkie nicki graczy z końcowej tabeli.
    • Brak poprawnego screena uniemożliwia wpisanie wyników.
  5. Screenshot musi wraz z wynikami musi zostać umieszczony na podstronie lobby na platformie turniejowej.
    • nie później niż 5 min od zakończenia meczu i nie później niż 10 min od zakończenia rundy.
    • Screenshot może zostać umieszczony na kanale discord (#wyniki) (jeśli nie działa uploader na platformie turniejowej)
  6. Zaproszenie do kanału Discord: https://gamesboard.pl/dc
  7. Wszelka komunikacja z Administratorami turnieju odbywa się poprzez podany wyżej kanał Discord na wyznaczonych do tego kanałach (#czat-turniejowy dla zakwalifikowanych graczy, #dyskusje-turniejowe przed i podczas zapisów).
    • Administrator nie odpisuje na wiadomości prywatne.
    • Każde lobby ma przypisany guzik wezwania administratora. Należy używać go jedynie w sytuacjach gdy wszystkie inne sposoby komunikacji z administratorem nie zadziałają.
  8. Wymagania dotyczące screenshota znajdują się na wyznaczonym kanale discord #tutoriale
    • w przypadku zamieszczenia screena z którego nie da się wyczytać wyników, administrator ma prawo:
      • nie przyjąć wyniku
      • zarządzić remake.
      • przyznać zwycięstwo przeciwnikowi

ROZGRYWKI:​

  1. Turniej rozgrywany będzie w grze Valorant
  2. Turniej składa się z 5 rund rozgrywanych w trybie Deathmatch.
  3. Wyniki ze wszystkich rund zostają zliczone i udostępnione na podstronie "Ranking".
    1. Kolejność wyświetlanych pozycji jest równa aktualnie zajmowanemu miejscu w turnieju.
    2. Ostateczne miejsca potwierdza administrator na koniec rozgrywek o czym komunikuje na kanale Discord.
  4. Nie ma ograniczeń dotyczących dywizji graczy
  5. Grę ma obowiązek założyć gracz umieszczony wyżej w lobby na platformie turniejowej (oznaczony Lobby creator).
    • administrator może wskazać innego gracza do utworzenia lobby pod warunkiem, że jest on przypisany do danej grupy rozgrywek.
  6. Uczestnicy muszą dołożyć wszelkich starań, aby rozegrać spotkanie.
    • w przypadku rozegrania meczu wynik jest zobowiązujący
  7. Brak obecności jednego z zawodników dyskwalifikuje go z dalszych rozgrywek
    • gracze którzy nie stawią się na swój pierwszy mecz w ciągu 5 min od rozpoczęcia turnieju zostają zdyskwalifikowani. (punkt ma zastosowanie także do każdej kolejnej rundy rozgrywek)
    • w przypadku niepełnego lobby gracze rozgrywają mecz składem rozlosowanym przez platformę turniejową
  8. Obowiązuje bezwzględny zakaz używania jakiegokolwiek nieoficjalnego oprogramowania zwiększającego szansę na zwycięstwo któregokolwiek z zawodników.
    1. Zgłoszenia dotyczące graczy którzy używają zabronionych narzędzi muszą zostać odpowiednio udokumentowane.
  9. Obowiązuje zakaz:
    • Celowego rozłączania się podczas meczu
    • Wszelkiego niestandardowego działania skutkującego sztucznym zwiększeniem bądź zmniejszeniem szans któregokolwiek z zawodników w grze
    • Celowego przegrania meczu
    • Wykorzystywania błędów gry oraz innego oprogramowania aktywnego na komputerze uczestnika
    • Niekulturalnego zachowania podczas rozgrywek
  10. Niektóre mecze będą streamowane.
  11. W przypadku gdy jeden z zawodników zostanie rozłączony powinien jak najszybciej połączyć się ponownie.
    • Jeśli nie ma możliwości powrotu do gry, odpada z rozgrywek.
    • Jeśli z serwera zostanie wyrzuconych więcej niż 4 graczy, może zostać zarządzony remake.
    • W przypadku rozłączenia gry przez problemy z serwerami czy techniczne po stronie klienta gry, administracja ma ostateczny głos w rozstrzygnięciu sporu.
  12. Administrator w przypadku stwierdzenia działań bezpośrednio skutkujących opóźnieniami w turnieju może wykluczyć zawodników z rozgrywek.
  13. W sytuacji gdy klient gry PBE przestanie działać, turniej przenoszony jest na serwery główne (Dotyczy rozgrywek na serwerach PBE).

PUNKTACJA TURNIEJOWA I ROZGRYWKI:​

  1. Turniej właściwy składa się z kilku rund:
    • Rundy 1 do 5 to rozgrywki podstawowe podczas których gracze zdobywają punkty za zajęte miejsca.
    • Po rozegraniu 5 rund punktacja jest sumowana i wyłaniani są najlepsi gracze tworzący lobby finałowe.
    • Do każdego miejsca zajętego w rozgrywkach przypisane są punkty wg tabeli:
      1. Miejsce 1 - 10 pkt
      2. Miejsce 2 - 9 pkt
      3. Miejsce 3 - 8 pkt
      4. Miejsce 4 - 7 pkt
      5. Miejsce 5 - 6 pkt
      6. Miejsce 6 - 5 pkt
      7. Miejsce 7 - 4 pkt
      8. Miejsce 8 - 3 pkt
      9. Miejsce 9 - 2 pkt
      10. Miejsce 10 - 1 pkt
    • Każda grupa składa się maksymalnie z 10 uczestników.
    • W przypadku remisu punktowego zastosowanie mają punkty “ROZSTRZYGANIE REMISÓW I SPORÓW”

WIELKI FINAŁ:​

  1. Do Wielkiego Finału kwalifikuje się 20 najlepszych graczy wyłonionych podczas 4 rozgrywek kwalifikacyjnych
  2. Rozgrywki finałowe odbędą się na serwerze Warszawa.
  3. Data rozgrywek to XXXXX, godzina 18:00 (może zostać zmieniona jeśli nakłada się na inny turniej Valorant).
  4. Wszyscy uczestnicy zostaną podzieleni losowo na 2 grupy po 10 graczy
  5. Do finału Wielkiego Finału przechodzi 10 graczy, 5 najlepszych z każdej z półfinałowych grup.
  6. Półfinały i finał rozgrywane są w trybie Best of 3 (BO3). Za zajęte miejsca w rozgrywkach gracz otrzymuje punkty (punktacja opisana jest w sekcji “PUNKTACJA FINAŁOWA”).
    • Po trzech meczach półfinałowych wyłonionych zostaje 4 graczy z najlepszym wynikiem punktowym.
    • W przypadku remisu zastosować należy rozwiązania opisane w sekcji “ROZSTRZYGANIE REMISÓW I SPORÓW”
    • Punktacja półfinałowa po wyłonieniu najlepszych graczy nie ma wpływu na punktację uzyskaną w rozgrywkach finałowych. Gracze zakwalifikowani do finału rozgrywają swoje mecze zaczynając z 0 pkt.
  7. Trzech graczy z najlepszym wynikiem punktowym finału otrzymuje nagrody opisane w sekcji “NAGRODY WIELKI FINAŁ”

NAGRODY WIELKI FINAŁ:​

1 miejsce: Redragon K630RGB DragonBorn + Redragon P030 FLICK M
2 miejsce: Redragon H510 Zeus-X RGB + Redragon P030 FLICK M
3 miejsce: Redragon M910-KS Ranger Lite RGB + Redragon P030 FLICK M


PUNKTACJA WIELKI FINAŁ:​

Miejsce 1 - 10 pkt
Miejsce 2 - 9 pkt
Miejsce 3 - 8 pkt
Miejsce 4 - 7 pkt
Miejsce 5 - 6 pkt
Miejsce 6 - 5 pkt
Miejsce 7 - 4 pkt
Miejsce 8 - 3 pkt
Miejsce 9 - 2 pkt
Miejsce 10 - 1 pkt


ROZSTRZYGANIE REMISÓW I SPORÓW:​

W przypadku wystąpienia remisu punktowego uniemożliwiającego wyłonienie zwycięzcy/graczy przechodzących do kolejnego etapu zastosowanie ma w kolejności:

1. Najwyższa pozycja zajęta w dwóch pojedynkach.
Przykład:​
Gracz A zajmuje kolejno 1, 4 miejsce.​
Gracz B zajmuje kolejno 2, 2 miejsce.​
Dalej przechodzi Gracz A ze względu na wyższą pozycję czyli w tym przypadku 1 miejsce w 1 rundzie.​

2. W przypadku gdy 1 zasada nie ma zastosowania sprawdzana jest druga najwyższa pozycja zajęta w dwóch pojedynkach.
Przykład:​
Gracz A zajmuje kolejno 1, 5 miejsce.​
Gracz B zajmuje kolejno 1, 6 miejsce.​
Dalej przechodzi gracz A ze względu na wyższą pozycję czyli w tym przypadku 5 miejsce w 2 rundzie.​


3. W przypadku gdy 1 i 2 zasada nie mają zastosowania sprawdzane są pozycje zajęte w poszczególnych lobby.
Przykład:
Gracz A zajmuje kolejno 1, 5 miejsce.​
Gracz B zajmuje kolejno 5, 1 miejsce.​
Dalej przechodzi gracz A ze względu na wyższą pozycję w trudniejszym lobby.​

4. W przypadku gdy 2 zasada nie ma zastosowania sprawdzana jest trzecia najwyższa pozycja zajęta w trzech pojedynkach. Jeśli rozgrywki obejmowały tylko dwie rundy z podliczeniem punktów zastosowanie ma punkt 4.

5. Jeśli wszystkie poprzednie zasady nie mają zastosowania liczone są wszystkie zabójstwa jakie gracz wykonał podczas swoich gier. Gracz z wyższą liczbą przechodzi dalej.

6. W sytuacji w której zawodnicy nie zajęli pierwszego miejsca i poprzednie zasady nie mają zastosowania gracze zostaną poproszeni o rzut kośćmi na platformie https://www.random.org/dice/ (2 kości). Cały proces będzie przeprowadzony podczas transmisji live (np stream discord dla graczy których dotyczy spór).

8. W przypadku gdy sporna sytuacja dotyczy 3 i więcej graczy administrator turnieju może zarządzić dodatkową rozgrywkę.
  • Rozgrywka dotyczy graczy po zastosowaniu wszystkich poprzednich punktów rozwiązywania sporów.
9. W przypadku wystąpienia sytuacji nieujętej w regulaminie administracja zastrzega sobie prawo do ostatecznego rozstrzygnięcia wyniku.

DANE OSOBOWE:​

  1. Na czas trwania turnieju Organizator będzie gromadził dane osobowe Uczestników
  2. Dane osobowe będą przetwarzane tylko i wyłącznie w celach niezbędnych do przeprowadzenia turnieju.
  3. Przetwarzanie danych osobowych uczestników turnieju odbywać się będzie na zasadach przewidzianych wg. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”)
  4. Dane osobowe podawane są przez uczestników dobrowolnie, a uczestnicy mają prawo wglądu do tych danych oraz ich poprawiania
Back
Do góry