funko fusion

Anterias Arena Cup by REDRAGON - Regulamin

INFORMACJE OGÓLNE:
Nazwa: ANTERIAS ARENA CUP #1 by REDRAGON
Gra: LEAGUE OF LEGENDS
Serwer: EUNE
Maksymalna ilość slotów: 64 sloty (drużynowe 2 osobowe)
Organizatorem turnieju jest Dreamlink Spółka z o.o.
Sponsorem nagród w turnieju jest XSELL Spółka z o.o.


DRUŻYNA:​

  1. Składa się z maksymalnie trzech zawodników
    1. 2 podstawowych w składzie
    2. 1 rezerwowy

TURNIEJ:​

  1. Turniej składa się z dwóch faz.
    • Check in - polega na potwierdzeniu udziału w turnieju przez uczestników zapisanych w regulaminowym czasie.
    • Rozgrywki właściwe - moment od wygenerowania podziału na lobby poprawnie zapisanymi uczestnikami.
  2. Zapisy trwają od momentu ogłoszenia do momentu wypełnienia wszystkich wolnych slotów lub do zakończenia check-inu.
  3. Checkin rozpoczyna się 30 minut przed godziną rozpoczęcia turnieju.
  4. Rozgrywki będą toczyły się według następującego harmonogramu:
    • mecze pierwszej rundy rozpoczną się nie później niż 10 minut po zakończeniu checkinu
    • mecze drugiej rundy i każdej następnej muszą rozpocząć się najpóźniej 10 minut po ogłoszeniu grup
  5. W przypadku opóźnień niezależnych od Organizatora turniej może zostać odwołany lub zakończony w innym terminie wyznaczonym przez Administratora turnieju.
  6. Uczestnikiem może być każdy obywatel Polski który w dniu turnieju ukończył co najmniej 16 lat oraz posiada konto do gry League of Legends na serwerze EUNE.
  7. Uczestnik może wziąć udział w turnieju tylko na jednym koncie.
  8. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń zweryfikowanych przez skrypt platformy turniejowej.
  9. Dokonanie poprawnej rejestracji jest równoznaczne z akceptacją postanowień regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go.
  10. Podział na grupy zostanie przedstawiony graczom nie później niż 10 min po zakończeniu check-inu.
    • w przypadku nieprzewidzianych problemów technicznych czas ten może ulec przedłużeniu. Uczestnicy zostaną poinformowani przez administratora głównym kanałem komunikacji DISCORD.
  11. Udział w turnieju jest dobrowolny i darmowy.
  12. Nicki graczy i nazwa drużyny nie mogą zawierać:
    • treści wulgarnych, nawołujących do nienawiści na tle różnic rasowych, narodowościowych, etnicznych lub wyznaniowych oraz treści powszechnie uznawanych za obraźliwe
    • rozszerzeń domen (.com, .pl, .eu itp.)
  13. Wszelkie łamanie regulaminu musi zostać zgłoszone przed rozpoczęciem meczu (lub w nadzwyczajnych przypadkach podczas trwania meczu). Administrator turnieju określa czy dane zgłoszenie ma wpływ na rozgrywki.
  14. Organizator zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji w sprawie nie określonej przez regulamin.

NAGRODA:​

  1. Nagroda za 1 miejsce:
2x K664WOG-RGB Gloria

W przypadku, gdy w rozgrywkach uczestniczył gracz rezerwowy, kapitan zespołu podejmuje decyzję o przyznaniu nagrody odpowiedniemu zawodnikowi.

2. Nagroda zostanie przekazana zwycięzcom przez sponsora nie później niż 60 dni roboczych od zakończenia turnieju.
3. W przypadku podania niepoprawnych danych (lub ich braku) wysyłkowych, do przelewu lub nieodebrania nagrody przechodzi ona na konto Organizatora.
4. Nagroda nie może zostać zamieniona na inną lub przekazana innej osobie.
5. Nagroda w formie fizycznej może zostać dostarczona jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
6. Opis premii za dodatkowe wyzwania w grze będzie dostępny na Discord.

ZAPISY I PRZEBIEG TURNIEJU:​

  1. Zapisy do turnieju odbywają się za pośrednictwem platformy turniejowej GamesBoard.pl.
  2. Nick w turnieju musi być taki sam jak nick w grze. W przypadku widniejącego w drabince nieistniejącego nicku gracz zostanie zdyskwalifikowany. Przykład pełnego nicku: Leofromkorea
  3. Zwycięzca meczu zobowiązany jest do zrobienia screenshota potwierdzającego jego zwycięstwo.
  4. Screenshot musi wraz z wynikami musi zostać umieszczony na podstronie lobby na platformie turniejowej.
    • nie później niż 5 min od zakończenia meczu i nie później niż 10 min od zakończenia rundy.
    • Screenshot może zostać umieszczony na kanale discord (#wyniki) jeśli nie działa uploader na platformie
  5. Zaproszenie do kanału Discord: https://gamesboard.pl/dc
  6. Wszelka komunikacja z Administratorami turnieju odbywa się poprzez czat lobby wewnątrz platformy turniejowej
    • Administrator nie odpisuje na wiadomości prywatne.
    • Każde lobby ma przypisany guzik wezwania administratora. Należy używać go jedynie w sytuacjach gdy wszystkie inne sposoby komunikacji z administratorem nie zadziałają.
  7. Wymagania dotyczące screenshota znajdują się na wyznaczonym kanale discord #tutoriale
    • w przypadku zamieszczenia screena z którego nie da się wyczytać wyników, administrator ma prawo:
      • nie przyjąć wyniku
      • zarządzić remake.
      • przyznać zwycięstwo przeciwnikowi

ROZGRYWKI:​

  1. Turniej rozgrywany będzie w grze League of Legends, tryb ARENA
  2. Turniej składa się z 4 rund rozgrywanych w trybie BO1 (Best of 1) i rundy finałowej dla 8 najlepszych drużyn.
    • 4 rundy w których biorą udział wszystkie drużyny.
    • runda finałowa przeznaczona dla 8 najlepszych drużyn wyłonionych na podstawie wyników uzyskanych w rankingu po 4 rundach
  3. Nie ma ograniczeń dotyczących dywizji graczy
  4. Grę ma obowiązek założyć lider drużyny umieszczonej wyżej w tabelce.
    • administrator może wskazać innego gracza do utworzenia lobby pod warunkiem, że jest on przypisany do danej grupy rozgrywek.
  5. Uczestnicy muszą dołożyć wszelkich starań, aby rozegrać spotkanie.
    • w przypadku rozegrania meczu wynik jest zobowiązujący
  6. Brak obecności jednego z zawodników dyskwalifikuje go z dalszych rozgrywek
    • gracze którzy nie stawią się na swój pierwszy mecz w ciągu 10 min od rozpoczęcia turnieju zostają zdyskwalifikowani. (punkt ma zastosowanie także do każdej kolejnej rundy rozgrywek)
    • w przypadku niepełnego lobby do gry dołączy gracz losowy dobrany przez klienta gry który nie będzie miał wpływu na ostateczny wynik punktacji.
  7. Obowiązuje bezwzględny zakaz używania jakiegokolwiek nieoficjalnego oprogramowania zwiększającego szansę na zwycięstwo któregokolwiek z zawodników.
  8. Obowiązuje zakaz:
    • Celowego rozłączania się podczas meczu
    • Wszelkiego niestandardowego działania skutkującego sztucznym zwiększeniem bądź zmniejszeniem szans któregokolwiek z zawodników w grze
    • Celowego przegrania meczu
    • Wykorzystywania błędów gry oraz innego oprogramowania aktywnego na komputerze uczestnika
    • Niekulturalnego zachowania podczas rozgrywek
  9. Niektóre mecze będą streamowane.
    • Udostępnianie transmisji ma na celu propagowanie esportu i promowanie gry wśród nowych odbiorców.
  10. W przypadku gdy jeden z zawodników zostanie rozłączony powinien jak najszybciej połączyć się ponownie.
    • Jeśli nie ma możliwości powrotu do gry, odpada z rozgrywek.
    • W przypadku rozłączenia gry przez problemy z serwerami czy techniczne po stronie klienta gry, administracja ma ostateczny głos w rozstrzygnięciu sporu.
  11. Administrator w przypadku stwierdzenia działań bezpośrednio skutkujących opóźnieniami w turnieju może wykluczyć zawodników z rozgrywek.

PUNKTACJA TURNIEJOWA I ROZGRYWKI:​

  1. Turniej właściwy składa się z kilku rund:
    • Rundy 1 do 4 to rozgrywki podstawowe podczas których gracze zdobywają punkty za zajęte miejsca.
    • Po rozegraniu 4 rund punktacja jest sumowana i wyłaniani są najlepsi gracze.
    • Do każdego miejsca zajętego w rozgrywkach przypisane są punkty wg tabeli:
      1. Miejsce 1 - 8 pkt
      2. Miejsce 2 - 7 pkt
      3. Miejsce 3 - 6 pkt
      4. Miejsce 4 - 5 pkt
      5. Miejsce 5 - 4 pkt
      6. Miejsce 6 - 3 pkt
      7. Miejsce 7 - 2 pkt
      8. Miejsce 8 - 1 pkt
    • Najlepszych 8 drużyn awansuje do finału rozgrywek.
      1. W przypadku remisu punktowego zastosowanie mają punkty “ROZSTRZYGANIE REMISÓW I SPORÓW”
    • Każda grupa składa się maksymalnie z 8 uczestników.
      1. W przypadku niepełnych grup do rozgrywki dołącza losowa drużyna dobrana przez klienta gry. Nie ma ona wpływu na punktację turniejową.
      2. Miejsce losowej drużyny jest pomijane.
    • Najlepsza drużyna w finale otrzymuje nagrodę od sponsora.
Przykład 1: jeśli losowa drużyna zajmie 3 miejsce w turnieju to 4
drużyna w zestawieniu klienta gry liczona jest jako trzecie
miejsce w turnieju.
Przykład 2: jeśli losowa drużyna zajęła 5 miejsce w turnieju to 6
drużyna w zestawieniu klienta gry liczona jest jako piąte miejsce
w turnieju itd.

ROZSTRZYGANIE REMISÓW I SPORÓW:​

W przypadku wystąpienia remisu punktowego uniemożliwiającego wyłonienie zwycięzcy/graczy przechodzących do kolejnego etapu zastosowanie ma w kolejności:
1. Najwyższa pozycja zajęta w pierwszej fazie.
Przykład:
Gracz A zajmuje kolejno 1, 4, 2, 2 miejsce.
Gracz B zajmuje kolejno 2, 2, 1, 4, miejsce.
Dalej przechodzi Gracz A ze względu na wyższą pozycję czyli w tym przypadku 1 miejsce w 1 rundzie.
2. W przypadku gdy 1 zasada nie ma zastosowania sprawdzana jest najwyższa pozycja w drugiej fazie.
Przykład:
Gracz A zajmuje kolejno 1, 5 miejsce.
Gracz B zajmuje kolejno 1, 6 miejsce.
Dalej przechodzi gracz A ze względu na wyższą pozycję czyli w tym przypadku 5 miejsce w 2 rundzie.
3. W przypadku gdy 2 zasada nie ma zastosowania sprawdzana jest pozycja zajęta w trzeciej fazie. Drużyn z wyższą pozycją przechodzi dalej.
4. W przypadku gdy 3 zasada nie ma zastosowania sprawdzana jest pozycja zajęta w czwartej fazie. Drużyna z wyższą pozycją przechodzi dalej.
5. Jeśli wszystkie poprzednie zasady nie mają zastosowania to wszystkie remisujące drużyny rozgrywają rundę dodatkową.
  • runda BO1
  • reszta lobby uzupełniona jest przez klienta gry
  • drużyna z wyższym wynikiem przechodzi
9. W przypadku wystąpienia sytuacji nieujętej w regulaminie administracja zastrzega sobie prawo do ostatecznego rozstrzygnięcia wyniku.

DANE OSOBOWE:​

  1. Na czas trwania turnieju Organizator będzie gromadził dane osobowe Uczestników
  2. Dane osobowe będą przetwarzane tylko i wyłącznie w celach niezbędnych do przeprowadzenia turnieju.
  3. Przetwarzanie danych osobowych uczestników turnieju odbywać się będzie na zasadach przewidzianych wg. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”)
  4. Dane osobowe podawane są przez uczestników dobrowolnie, a uczestnicy mają prawo wglądu do tych danych oraz ich poprawiania
Back
Do góry